Bacco-bus vår hund behöver all kraft.
Bästa vänner ,
Nu behövs riktiga krafttankar till vår hund som ligger på Strömsholms djursjukhus .
"BACCO bus" trogen risenhanne 5 år som mår så dåligt ,blodvärden uttömda,ingen vet vad som felar.
kan vi alla hjälpas åt att sända energi så kommer en vändpunkt till bättring.
Tack snälla rara medvänner om ni lystrar .//Lena
Jag tänker på Bacco-bus och sänder mina varmaste och kärleksfullaste tankar till honom i ett varmt ljus.
/kram Bappi
Jag skickar healing nu till Bacco-bus.
Kram Dinengel

Våran älskade bacco är fortfarande jätte jätte sjuk. Han är kvar på strömsholm för 3é dygnet nu.
Dom har röntgat och ultraljudat : Hittat förädringar på bukväggen, första delen av tunntarmen är förtjockad och polyperna i tarmen är förstorade. Blöder från tarmen.Han har 41 graders feber, härsar och skakar i hela kroppen.
Dom vill öppna och se att allt är som det ska eller ta bort det som gör honom sjuk.
Problemet är att han har för låga trombozytvärden, dvs blodet är för tunnt för att kunna operera. han kan förblöda av operation men även dö av innre förblödningar om inte operationen genomförs.
Han får i dag dropp och pencilin.
Och får den bästa vård man kan få i sverige.
Om du kan hjälpa mig att sända kraft och energi till min hund är jag otroligt tacksam.
// Baccos matte Ellen Lundahl i Strängnäs

Kära vänner.
Av hela mitt hjärta vill jag tacka för allt ni har givit min hund.
Dom ringde nyss från strömsholm och berättade att Bacco mirakulöst nog blivit bra redan från igår kväll.
Alla värden har börjat gå upp, han har kopplas bort från droppet och är glad och vill nu hem.
Han har fortfarande viss förtjockning i slutet av tjocktarmen men det började också bli bra.
Visar inget konstigt längre på ultraljudet.
Trombozyterna har stigit till det dubbla…
veterinären kan inte säg vad det berodde på och inte varför han helt plötsligt blivit så mycket bättre…
Igen, tusen tusen tack för all hjälp med min Bacco.
// Matte Ellen.

En eftermiddag med mållöshet .
Inte förrän man ställs inför undren som sker faller man på knä o böjer sig för de krafter vi/ni alla satt igång .
Vill tacka envar som har givit kraft o tanke och energi. vi har nu ett klart bevis på vad kraften runt oss kan hjälpa .
Mäktigt är detta som hänt och vi sänder er alla och envar en ros av ädlaste sort för att visa vår tacksamhet.
// skerike