En fjäder från skyn
Jag har tänkt och känt mycket av änglaenergierna den sista tiden och jag har upplevt en stark dragning till änglarnas kraft och utseénde.
I förrgår så var jag ute och gick och helt plötsligt så kom det en vit fjäder från skyn. Jag har ju redan innan fått till mig att när jag får den vita fjädern så är jag beskyddad och jag skulle känna mig trygg och vila i mig själv..
Ja, mina vänner. Jag känner verkligen så nu efteråt att jag vilar i mig själv. Jag är lugnare och känner mig beskyddad. :-)
Har ni fått bevis på trygghet eller någon annan känsla, genom något rent konkret bevis från vårt universum ?? Jag tror att alla får det, men hur många av oss är medvetna om det..
Skoj om ni skriver och berättar:-)
Kram på er :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Vill bara säga vännen, att det är så otroligt härligt när man får dessa små tecken, känn dig beskyddad.. Kram på dig

Hej1
Jag får också en massa tecken om jag ber om dem.I somras så bad jag om att få ett hjärta av något slag, om jag hade en skyddsängel.
Det gick några veckor, och plötsligt en dag när vi var ute och plockade svamp i skogen, så kommer min man med ett vitt stenhjärta som han hade hittat.
En vanlig vit sten formad som ett hjärta. Jag blev ju jätteglad!! Min man visste inte om att jag hade frågat efter ett hjärta tidigare. Hjärtat står vid spegeln i mitt badrum.
Kram/ Lottis56
#2 Åh va härligt, ja, vi får många tecken bara vi ber om det så

Härlig med dessa små tecken från våra andra dimensssioner. :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör