Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 2413 ggr
MariaJ
0

Utomjordingar till healinghjälp !!

Jag har vid flera tillfällen varit med om ljusvarelsernas kraft och jag blir så imponerad varje gång jag får uppleva det. Jag har gjort healingbehandlingar idag och till min hjälp vid den ena behandlingen så hade jag en eller två energivarelser som likande en långfingrad alien.. Ja, tro vad ni vill..men jag känner sån enorm respeskt när de kommer och jag upplevde idag att när jag bad om extra hjälp så kom de och hjälpte till där det behövdes. Att uppleva dem komma är helt otroligt..

Jag är inte rädd, de ger mig ett enormt lugn och jag minns kanppt vad som händer omkring mej, men jag ser hur de jobbar med de inre organen..Jag tror de försätter mig i trans, för jag minns vad de gör, men jag är bortom i en annan dimenssion.. En fantastiskt upplevelse !!

Jag såg hur ett av h*n fingrar borrade sig igenom magen och hela chakrat lyste upp. När  detta skedde så började min kunds mage att burra och väsnas så det var helt otroligt.. Klienten frågade mig om vad som händer med hennes mage och jag sa bara att det är energierna som strömmar och då är det inte ovanligt att magen kurrar och för lite liv.. Men detta var mer än vad jag själv hört tidigare..

Efter bara några 10-15 sekunder så lyftes fingret upp och det återslöts i chakrat.. När detta var klart så upplevde jag att deras energier bara seglade iväg.

Vi har inte ens en uns av deras energier.. Jag faschineras vid varje möte och jag tackar ödmjukast för hjälpen.. Otroligt  !!

Har fler än jag varit med om detta då man gör en healingbehandling ??

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Jag ryser i hela kroppen när jag läser detta mariaFörvånad. Helt fantastiskt, och vilken upplevelse du varit med omGlad, detta har jag aldrig upplevt själv, vi får väl se, det kommer kanske en vacker dagFlört Tusen tack, för att du ville delge oss denna upplevelse. Kram vännen

Jane-Lyzell
0

Vore intresant att höra effekten av denna behandling! på din klient alltså! Om effekten , hjälpen är mera effektiv en annars?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

erkabo
0

fantastiskt vännen´, vilken upplevelse för dig. Kram kram Erika

MariaJ
0

#2,.. jag får nog veta det och även uppleva det vid nästa gång vi träffas. Personen i fråga har ju bokat upp en ny tid för healing.Glad

Kramis // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

molly57
0

Hej Maria!

Jag har gått kurs i VTH (vittids healing) där "jobbar just med utmojordiska energier/hjälpare vid just healingen. Vilken underbar upplevels du hande.

kram Åsa

Lynxx
0

Ja ska gå grundkursen i VTH i helgen - intressant å se hur det artar sig :-) Min healer e lärare i det.

Hon har åxå väldigt kraftfulla "medhjälpare" med sig säger hon. Det har hänt att de har bett henne lämna rummet en stund under healingen för att inte hennes energier ska "störa" medan de ger mig healing  :-o

Det märks åxå på henne att hon ibland blir lite "frånvarande" under healingen - för hennes svar på ev. tilltal kan bli lite…hummande Flört

------

Ja kan nämna i förbigående att jag sedan ja började med healingen - kan se de olika chakrafärgerna om ja blundar när ja sitter i solsken - (de behöver inte vara rakt i ansiktet heller & funkar inte med artificiellt ljus). Beroende på hur hårt ja kniper med ögonlocken blir det olika färger - fr- vitt/ljust gul-orange - via de andra färgerna - till violett/indigo - vartefter ja kniper hårdare.

Samt - ja märkte senast ja satt ute med solen i ansiktet en stund - att; Om ja blundar & samtidigt tittar nedåt innanför ögonlocken ser ja en fantastisk, klart himmelsblå färg :-)

-------

Healing är hälsa - hälsa ofta ;-)

PAX VOBISCUM

carip
0

Det händer nästan varje gång jag ger reconnective healing att antingen jag eller den som får healingen känner närvaro av andra hjälpare. Har även fysiskt känt hjälpare och även sett dem. Man blir så ödmjuk inför healingen när man får hjälp från ovan så handfast.

Jane-Lyzell
0

#4 berätta gärna då- och om klienten känner någon skillnad direkt med:-) Intresant!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

korseett
0

Va härligt att ha sådana hjälpare under healingen!

MariaJ
0

Ja det är otroligt intressant och jag lovar att berätta lite mer om detta då jag själv känner att det var en mycket stark upplevelse. jag har upplevt ljusvarelser innan, men jag är lika fachinerad varje gång.. En otroligt mäktig känsla att vara ödmjuk inför.. Jag är verkligen otroligt tacksam i ordets rätta bemärkelse.. 

Jag har också börjat fundera på om de kommer och hjälper mänskligheten inför höjningen av våra energier nu till år 2012.

Vad tror ni om det ??

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

enola
0

Jag har läst "pleiadian workbook" av amorah quan yin och gjort en del av övningarna i boken. Jag kände/såg inte att någon var med mig riktigt men jag kände att det hände grejjer med mig under övningarna. Ska nog ta och läsa den igen, det var ett tag sedan och det skadar nog inte att öva lite mer.

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

allhealing
0

Har du fått någon återkoppling från din kund?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Lottis56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så fint!

Jag är så glad att du skriver om detta fina som du var med om.

Skulle så gärna vilja uppleva att bli helad av någon från en annan plats i universum.

Kanske en dag….

Lottis56

[asamaria]
0

Utomjordingar och utomjordingar? Vi har alla med oss hjälpare och guider som hjälper till i olika situationer. Har ofta med mig ljusvarelser eller andar som jag skulle kalla dem vid behandlingar.

MariaJ
0

# 12 ja, jag har haft kontakt med personen i fråga och h*n kände en förändring efter behandlingen. Personens energi hade blivit starkare och h*n hade tagit tag i flera saker som legat på is under en längre tid. Om det har med healingen att göra, finns det inget underlag för,, men jag tror ju att det har påverkat till det positiva. OBS !!! Jag har inte berättat ng för h*n om den upplevelsen som jag kände då jag healade, utan lät bara energierna flöda.

#14  jag har också med mig hjälp från andevärlden samt mina  healingguider ,, men detta var på ett helt annat sätt. Detta var inte så,, utan på ett helt annat sätt.

Mvh MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson