Healing iFokus

Healing

Etikettreiki
Läst 899 ggr
Dinengel
0

Vad tycker ni?

Jag har hittat den hemsida ang reiki och mailat 3x och betalt distanskurs pengar är dragna från mitt konto men varken svar eller brev som det lovas på hemsidan.

http://www.anna-lena.se/reiki.html

Har ni haft kontakt med den person som har hemsida?

Vad tycker ni vad ska jag göra

Hoppas på nått svar.

Känner mig luradFörvånad

Tack på förhand

MariaJ
0

Jag tycker att du ska gå på din egna känsla när du väljer lärare för olika kurser och utbildningar. Det viktigaste är att du känner dig trygg och får den hjälp och stöttning som du behöver..

Lycka till MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Går hon inte att nå via telefon?

Dinengel
0

Ja det har du rätt MariaJ. men jag var desperat och ville så gärna ta tag i det och lära mig mer. Det kändes ganska bra när jag maialde och betalde men nu käns det inte bra alls. Nu har jag skciat SMS och det sista jag göra ska begära pengar  , det var dålig start och det gillar jag inte. Jag vill bli behandlat med respekt oavsett vad kursen kostar. Medan jag skriver detta har jag bestämt mig att begära mina pengar omgående.

Ang tel samtal.

Jag har varken tid eller lust att ringa upp folk det står där klart och tydligt att man ska maila då förväntar jag mig att man läser sina mail och kollar konto där dom samlar pengar för kurser.

Jag kommer att hitta en som passar mig det kan ta lite tid men jag ska hitta det jag söker.

tack för era svar.

FiaH
0

Jag hoppas verkligen du får dina pengar tillbaka. Och jag hoppas du kommer att finna något som passar dig, förstår om du är ledsen och besviken…

Jag har gott Reiki för Solkarina, och är jättenöjd, allt funkade jättebra, och vi hade en bra kontakt..  www.sinnligkunskap.se     Kram på dig

mayolica
0

jag har alltid fått tag på henne på telefon när jag har behövt.

jag gick hela reikiutbildningen där,gick utbildningen på plats och är väldigt nöjd med den. vet att det har varit lite rörigt med distanskurserna sedan hon fick barn,men jag trodde att hon hade kommit igång igen.  jag råder dom som vill gå kurs hos henne att prata med henne på telefon,innan man sätter in pengar. eftersom många har haft problem med det.

~ mayolica ~

Dinengel
0

Tack GladFiaH för tipset  det var bra hemsida ska läsa sen när jag får mer tid.Läste snabbt och fastnade på änglars sida. Jag komemr att hitta den rätta lärare som ska passa mig det kommer att ordna sig.

Idag har kommit mian böcker det var mycket att läsa.

och pengar kommer säkert med blixten det vet jag. Jag får alltid det som är mitt och jag förlorar aldrig.

Gladmayilica: Jag ringer inte folk i onödan. Jag läste på hennes hemsida och det står att hon har fullt upp så jag stör inte och ringer.

Det är fel marknadsföring det ska stå allt klart och tydligt på hemsidan vad är det som gäller om man jobbar med människor .

Det som retar mig hela tiden att många skyltar upp med sina diplomer men han inte tillräcklig kunskap för att jobba med människor.