Dagens ängel 11/12
Bariel
Ängeln för små vardagsmirakel. Bariel är klädd i solnedgångens färger. Han säger att mirakel faktiskt inträffar och att du får oväntad hjälp.
Varma kramar till er alla /Fia
Åh, vilken underbar Ängel han omfamnar jag! Tack Fia!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Tack fia.. så underbart.. :-) Behöver nog det i flera olika avseénde nu.. Tack // Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tack för Bariel, Fia! Är så glad för små vardagsmirakel!
Kram från Eva
Bariel jag väntar på miraklet/ kram Bappi
Oj Tack! :-)
Tar tacksamt emot det Bariel vill ge!
undrar i vilken form min hjälp kommer?

Denna ängel kommer lagom i all julstress. En bra påminnelse om att vara nöjd med det man har och därifrån njuta av alla små glädjeämnen som kommer varje dag. Mirakel behöver inte alltid vara så stora.
En familj som vi känner råkade idag ut för en olycka i hemmet. En gjutjärnskamin i vardagsrummen exploderade så kraftigt att det bara var små delar kvar av den, rutorna i rummen krossades totalt. I vanliga fall brukar döttrarna ligga framför brasan på sina kuddar och mysa tillsammans med familjens hund. Som tur är fanns båda flickorna på ovanvåningen och hunden hade precis gått därifrån när kaminen exploderade. Detta var för familjen ett stort mirakel, för nu behöver de bara laga rummet och sanera huset från rök, istället för att fira julen med att sörja två döttrar. Tacksamheten man känner inför detta är total.
Kram Katta
#8 Åh fy, så hemskt. Och ja, vilka konsikvenser det kunde blivit. Änglarna var med dom