Dagens ängel 8/12
Yehudiah
Ängeln för att övervinna sorg. Han har pärlegrå vingar och säger att han ska lindra din smärta över något eller någon som försvunnit ur ditt liv..
Med värme Fia
Tack Fia! Behöver den här ängeln. Jag saknade pappa så igår och även Ewa. Det blir första julen utan dom. Det är jobbigt med sorg och saknad.
Tack Fia! Den Ängeln behövs.Kram
En kram till dig också Korseett !
" Var nära naturen - var när dig själv "
Men så passande för det är prick 7 år i dag sedan min älskade mor gick bort/ kram Bappi

Tack. Idag är den ängeln med mig. Har precis placerat en ängel med rufsigt halmhår ur min jullåda vid min säng.
Kram och tack! Trösterikt.
Tack!

Tack, Fia!
Tack Fia den ängeln behövs nog för vår familj nu. På juldagen i fjol gick mina mans pappa (min svärfar och våra barns farfar) bort fick medelande att han hade somnat in när han gått och vilat budet kom när vi satt och åt middag hos min dotter så det kommer nog att kännas lite konstigt i år denna dag. jag förstår att vi säkert är många som behöver äneln nu.Jag skickar en massa kramar till er alla från Kerstin solblomma
Tack Fia.
Saknar min syster som gick bort för ca 1 år sen.
Kram cilla.
Tack! Kan behöva denna ängel i dag. Har i kväll fått veta att en kär svåger gick över i går kväll!
Kram

Tack fia.. Jag känner också att ängeln hjälper mig i min sorg med min älskade pappa..
Jag tänker också på er alla som mist ng nära anhörig..
Kramar och ljus till er alla // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör