Slutet?
Min mamma som jag skrivit och bett om hjälp för tidigare tror de på sjukhemmet just nu är döende. om det finns någon som kan se något, ge något i detta är jag tacksam.
Hon fick hög feber, de får ingen kontakt med henne och hon andas ytligt och ansträngt. Hon har liggsår och trolig urinvägsinfektion.
Jag sitter 130 mil bort och kan inget göra än tänka kärlek till henne bland den sorg och förtvivlan jag känner.
Senast innan helgen hade hon rört sig till musik och verkat glad. men också varit röd i ögonen en dag och verkat håglös.

Jag förstår att det känns svårt att vara så långt från din mamma en stund som denna. Men hon känner säkert av din kärlek som du sänder henne genom dina tankar.
Jag blev inringd till min pappas sjukbädd på tisdags morgonen för han var jättedålig och läkarna sa att han inte skulle överleva natten. Det går inte att beskriva med ord hur svårt det är när någon anhörig närmar sig slutet.
Nu klarade han sig och får kanske komma hem redan idag. Men efter 5 infarkter på 3 år så är hjärtat dåligt, han har dessutom hjärtsvikt. Pappa fyller 86 år nästa helg.
Skickar dig en stor styrkekram Kerstin
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Det gick inte vägen. Klockan 9.22 slutade min mamma andas. Obeskrivligt jobbigt. ledsamt.
Tack alla som hjälpt mig i detta. Tack. /ann1

#2 Tänker på dig i din svåra stund. Kerstin
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Hejsan Ann1.. Jag förstår din smärta i den svåra stund som du och alla anhöriga går igenom. Jag skickar värmande tankar till er alla..
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Många tankar och varma kramar till dig Ann1 i din sorg och saknad.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Skänker också värmande tankar till dig. Många kramar

Varma kramar från mig också.
Rose

Kära vän, tänker på dig. Usch sånt här är så jobbigt. Minnena ifrån min älskade pappas bortgång gör sig påminda. Det är en fruktansvärt jobbigt stund ni nu får uppleva coh är i men jag lovar dig det kommer att göra mindre ont. Låt bara det få ta den tid det tar. Du kan inte påskynda läkningen. Ljus o värme till dig//Erika
min far har nyligen gått bort så jag sänder dig alla min omtanke till dig och de dina i denna svåra stund. Kramar Karin

Jag beklagar sorgen.
Ljus & Kraft till dig!
Vänliga hälsningar från Jerry

Tack! Har inte varit inne på hela veckan här. Gick in nu och blir rörd av alla hälsningar. De värmer verkligen.
Det har varit en jobbig vecka då också det blivit tråkigt bland oss syskon. Min bror som inte varit delaktig under hela denna tid och som mamma ofta funderade varför han sällan hörde av sig och inte till oss systrar heller, han har bråkat mycket nu om datum och så. Varken präst eller begr-byrå hade varit med om något liknande.Det har känts jobbigt. Jag ska åka för att titta på min mamma…oroar mig för det.
Jag försökte skicka henne ljus under fredagskvällen då det hände men det gick liksom inte. Det var som om det var över redan då.
Hon undrade mycket om det finns ett liv efter detta och hade bett sin man visa sig om det fanns, tex genom att blåsa ut ett ljus..
Hon menade att han hade gjort det. Än har jag inte märkt något tecken från mamsen!
Och jag tänker på er som också förlorat sin förälder och skickar er varma tankar. Det är en obeskrivlig tomhet och sorg. Kliver upp en generation. Nu är jag äldst. Och föräldralös.
Kram Ann1

Jag beklagar sorgen..
Kram Carina

Jag vill bara ge dig en stor bamsekram Ann1.. jag förstår dig i all din sorg. Det är välidgt jobbigt att gå igenom en sorg, men låt det ta den tiden som du behöver. Man ska aldrig skynda igenom, för då kommer det tillbaka sen ändå. Var ledsen när du känner det, och var starkare när du känner det..Tillåt dig att få känna det som kommer och acceptera det.. Det glädjer mig att du delar med dig här inne till oss.. Vi kanske kan vara en liten del av ditt ljus och din glädje i allt det du nu går igenom.
kram och värme från mig // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Vill bara ge dig en bamse kram av ljus och kärlek.. Du och din mor finns i mina tankar!! LJUS OCH KÄRLEK!!!
Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

Tack söta fina medmänniskor!
beklagar sorgen.
~ mayolica ~
Beklagar din sorg!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"