Min väns hund behöver all healing hon kan få!!!
Snälla kan ni hjälpa mig!?!
Det är så här att min väns hund ligger på intensiven i Helsingborg och är mycket mycket dålig hon har bla fått tre påsar blod.
Får hon en blödning till så kan dom inte gör något mer, så just nu behöver hon all er hjälp för att klara ut detta här.
Hon hetter Siri och är en mycket fin tik. Hon har vunnit alla tävlingar inom utställning och vunnit i lydnad och spår oxå. Så det är en stor förlust om hon går över till andra sidan.
Tack på förhand
Kinna
jag kan skicka till henne
Tack 
Självklart hjälper jag till så gott jag kan. Kram på dig
Tack Fia!
Hon va uppe i natt och åt lite mat och va och kissade. så min healing har kanske hjälpt lite, hoppas det iallafall.
Vänta just nu på att få höra hur det är med henne nu.
hoppas att det går bra ,jag hjälper till med healingen.
~ mayolica ~
Tack så mycket, har inte hört något på länge nu. Men det sista jag hörd va det inte bra. Hon fick då en påse blod till och det va den sista, så sen gör dom inte mer för henne.

Jag hjälper också till med att skicka till henne. Jag undrar också varför detta drabbat henne ?? Har hon skadat sig eller är det en sjukdom ?? Du behöver inte gå in på detaljer och lämna ut henne, jag tycker nog att jag vill veta vad som orsakat henne detta.
Mvh MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Kära Siri orkade inte kämpa mer hon somnade in idag kl 7.15. Hon va en riktig kämpe som inte ville ge up.
Jag vill tacka alla som gav henne healing, det hjälpte henne nog mycket. Tack alla!!!
Hon opererades för livmodernsinflamation och fick komplikationer av det.
Mvh Kinna
Nej va tråkigt! kram Kinna1!
/Karin
beklagar sorgen, det var jättetråkigt att höra. det är tydligen väldigt vanligt . du gjorde vad du kunde, hon behöver i allafall inte lida mer.
kram
~ mayolica ~
Tack

Jag beklagar verkligen att hon inte fick finns mer hos sina när och kära. Det är tungt att mista sina djur rent fysikst. Jag har själv en underbar liten Nellie, så jag förtår att det är tungt för dem.
Kram och Ljus .. MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Får beklaga, vet hur det är. Sorgen efter Pento sitter än. Det är över ett år sedan. Nu fick jag en påminnelse av en *snäll* granne att Tatsja också är gammal. Hon blev 9 den 1 dec. Vill ju inte tänka i de banorna, blir så ledsen då.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Jag växte upp med en hund, från det att jag var baby till jag var sex (vi var lika gamla) och han var min bästa vän i hela världen.
När jag blev vuxen och började intressera mig för andlighet gick jag till ett medium och det första hon såg var en hund. =)
Han är med mig alla dagar och det är till stor tröst, även om det ändå gjorde väldigt ont. Men han är inte borta.
Det är inte Siri heller. Hon har det nog toppen däruppe, jagar fjärilar och käkar på så många gamla skor hon bara orkar. Och kanske hälsar hon på precis som min King gör.
Kram
Tack alla!!
Det är väldigt tungt just nu för hennes matte och för mig oxå för jag vet hur mycket hon betyde för sin matte…..
Jag vet att hon har det bra och jag tror oxå att Siri gumman hälsar på för det gör mina hundar, och det känns bra att vet att de är med oss hela tiden.
Kinna