Healing iFokus

Healing

Etiketter: aurachakra
Läst 954 ggr
MariahMagdalena
0

Varför aktiveras mitt hjärtchakra?

Jag har en fråga om mitt hjärtchakra.

Jag har jobbat en del med Sanaya Romans guide Orin och deras vägledda meditationer. Detta började jag med för tre veckor sedan, jobbat ihärdigt varje dag sedan dess.

För några kvällar sedan började det plötsligt spontanbrinna i bröstet. Precis samma känsla som jag brukar ha i huvudet som jag beskrivit i ett annat inlägg (och som tydligen ska vara att kronchakrat är aktiverat). Jag blir varm och det blir så varmt att det börjar svida i skinnet. =) Det är inte alls obehagligt utan tvärtom väldigt spännande.

Och jag är så himla nyfiken av mig, så istället för att bara tacka och ta emot så kan jag inte låta bli att snoka lite och fråga om det är någon som anar vad det är som händer och varför? Oskyldig

Kram

korseett
0

Om du jobbat ihärdigt så är det en del av processen, det är alltså inget farligt. Vissa healingtekniker tar ca 3 veckor på sig för att få fart på ditt flöde i kroppen och få snurr på chakrana.

Nu är det ett tag sedan så hur mår du nu?

MariahMagdalena
1

Tack för att du frågar. =)

Jag mår fantastiskt!

Jag har pratat med ett medium om saken, och han berättde för mig att jag just nu genomgår en chakrabalansering, för att det är någon slags ljusvarelse som vill komma igenom och arbeta via mig i mitt yrke (jag är precis färdigutbildad skådespelare), till glädje för mig och de människor jag ska möta.

Jag känner ju av det här i hela kroppen, det går som elektriska strömmar genom benen, det pulserar mellan ögonen, det brinner i hjärt och kronchakrat osv, OAVBRUTET. Det är trevligt. *skratt*

Att just hjärtchakrat aktiveras ska tydligen bero på att den här ljuskraften nu bereder mer plats för kärlek, eftersom hjärtat är själens boning och det är via hjärtat jag ska verka.

Ja, livet är ett härligt äventyr, det må jag säga. =)

Kram