Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 2518 ggr
Dinengel
0

Hur???Vad ska jag göra

alltd svårt att beskriva det man känner.hoppas på lite tips

varje gång när min man pratar med sin morsa får jag ångest .Hans kropp sänder så kraftiga och negativa vibbar så jag får ångest. OCH då börjar min hjärna jobba igen tills jag hittar lösning.sen är jag heltutmatad.

jag kan se henne framfår mig den dagen när dom pratar i tel och han kommer på kvällen helt stel.

Jag känner att jag kommer att lyckas men det känns jobbigt just nu behöver en ängel som ska visa mig vägen.

tacksam för alla tips

Dinengel

Dinengel
0

var kan man får hjälp för att balansera upp mina bägge hjärnhalvor och mitt hjärta?

korseett
0

Ja du, det var ingen lätt fråga inte. Relationer är jobbiga. Men varför ska du få ångest för att din man pratar med sin mamma? Du får gärna berätta mer om du vill för då blir det lättare att sätta sig in i situationen för att kunna ge råd.

Dinengel
0

Den här situationen är så komplicerad ang deras relation.

Jag svarade igår kväll  på ett inlägg "Att sluta bry sig "tänkt på henne hela dag och fått svar på min fråga

Jag har frågat mig själv

Vill jag ha ångest svaret blev NEJ

jag har bestämt mig att INTE bry mig längre "

Jag har byggt stenmur runt om mig insidan är strålande solsken och utsidan är eld så ingen kommer igenom  och plågar min hjärna. Bara dom personer som jag bjuder in.

korseett
0

Kanonbra jobbat Dinengel!

ewapewa
0

Det beror nog även på att du går omkring öppen, så om du stänger dina chakran blir du mindre mottaglig för andras energier.

Lycka till!

Dinengel
0

Evapewa Tusen tack det var det jag behövde veta…nu har jag beställt böcker och idag har jag tränat så det fungerar ….tack

Det var svaret på alal mina frågor, Jag vill inte känna andras stress, ångest , smärta mm….nu kan jag lära mig att låsa dörren…

Dinengel

ewapewa
0

Bra!! Vad duktig du är! Glad