Healing iFokus

Healing

Läst 985 ggr
Dinengel
0

Hej på er

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att jag skrev inlägg på fel sida .

Jag har hittat den här underbara sidan av ren slump och läst några nätter, men ikväll kände jag att det var dags att registrera sig.Det käns att jag har hitatt hem och mig själv.

Jag vill inte berätta mycket om mig just nu men jag har registerart mig som Dinengel. (Din ängel)

Jag har många verktig men behöver lite kunskap för att sortera allt på plats.Just nu känner mig vilsen med allt som händer omkring mig, men jag har sett ljus i mörkröt så allt kommer att ordna sig.

Jag kommer att finnas här när jag känner för det och när jag behövs.

Dinengel. (Din ängel)

Tänkare

korseett
0

Välkommen hit! Jo det finns en del att läsa här och bidra gärna, vilket jag sett att du redan gjort!

[Spanaren]
0

Välkommen hit där det är ljust och fint/ kram BAppi

Dinengel
0

Tackar

ja det finns mycket att läsa,och här är det ljust och fint det har du rättCool underbart

Dinengel

allhealing
0

Välkomnen hit.

Glad

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Elisabeth-J
0

Välkommen! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

AnkiH
0

Välkommen hit!Glad

Soffe
0

Välkommen

MariaJ
0

Välkommen hit.. Jätteskoj att du känner dig välkommen och hemma hos oss..Flört Vi hoppas du ska trivas här med oss..

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Indiania
0

Välkommen hit och kram till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Dinengel
0

Tack för att ni finns , det käns bra att se er Glad

Kram till alla

Dinengel

Ann1
0

Hej

Välkommen

Jag är också rätt ny här och har fått mycket stöd och värme under en tid som varit den svåraste i mitt liv. Och är. Det är toppenbra människor här!

Dinengel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan bara säga att det käns bra att titta då , då på den här sida behövs inet mycket….Det var det bästa jag har hittat på nätet OCH det ska vara roligt att träffa er en dag i verkligheten…

Min ängel finns här hos ER  er när jag sover och just den här tiden sover jag mycket tyvärr har inget val, men en dag ska jag var vaken och frisk har jag lovat mig själv.

Kram till alla

Dinengel