Transhealing
Hej alla, jag har sökt på transhealing på denna sajt men "endast" fått upp träffar på annan healingform. Jag söker alltså mer inblick i detta ämne typ era erfarenheter av det, ni som fått transhealing o ni som jobbar professionellt med detta. Själv har jag varken fått det eller gjort det själv, i trans i alla fall o det är det jag är ute efter. Så dela gärna med er av era berättelser. Tack på förhand, miramis2
ErikaA utför Transhealing.. Har du kollat på ÖN om det står något om det där?
Hej svejs, tack Soffe, jag har varit hos Erika o studerat vad som hände där. Mycket intressant, jag skrev om det på ett annat inlägg jag gjort på "andlig healing". Jag läste nyss artikeln transmediumskap o alla dess stadier. Mycket givande. Jag vill däremot fördjupa mig i själva healingskapet, om någon har lust o dela med sig här av detta , både att få ta del av det samt hur healers som gör detta upplever detta. Ska kolla upp transmediet Agnes Röklander nu som jag läste om i artikeln. Ha en trevlig helg alla, kram miramis2
Varsågod! :-) Tack Detsamma!
Trans healing brukar vara en naturlig föld av andlig(spiritualistisk) healing! Efter x antal års utövande! Alltså en naturlig prosess och något som man utvecklar fram i cirkelform!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"