Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1637 ggr
MariaJ
0

Hur öppen är du ?- Test

Jag vill gärna dela med mig av ett chakratest som jag hittade på nätet. Jag tycker det verkar vara en rolig test, så varför inte prova. Tyvärr så är testet på engelska, men det är ändå ganska lätt att förstå.

Gå in och titta på :

http://www.eclecticenergies.com/chakras/chakratest.php

Lycka till ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Haha, nu har jag gjort testet, vissa frågor var lite svåra att tolka, men det var kul, ska kolla igenom resultatet lite nu…Flört

noita86
0

jag gjorde testet den visade jätte bra resultat faktiskt:D

LinaIsabell
0

Jag fick dåligt resultat på navel- och baschakrat.

wolfie
0

Kul test!!Navel o bas var lite dåligt..hehe..jaja!Skrattande

[Vintersaga]
0

Ha ha - vilket speciellt test!

Jag hade alla chakrana öppna - och kron- och hjärtchakrat var överaktiva! Förvånad

Det är det jag alltid har sagt - det är svårt för en våg att finna balansen… kanske därför vi alltid söker den… Flört

korseett
0

jaha och jag fick sitta med Lexikon jag för att förstå frågorna innebörd trots att jag anses vara bra i engelskaSkäms

Fem chakran var öppna men två var underaktiva och de var sakralchakrat och hjärtchakrat. Kom inte som någon suprise förstås.. har stora problem med dom.

noita86
0

prövade om testet här i denna forum, rätt som det var så var jag enligt testet: "balanserad" i olika delar… vilket jag själv tycker att det stämmer…det har "utvecklats" mer och mer. ju mer jag mediterar med eller utan stenar…