Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 569 ggr
Tatsu
0

Fick reda på varför jag behövde healing.

Jag var iväg och fick healing i veckan,jag har haft problem en längre tid men försökte avhjälpa själv med massage och krämer.

Min gulliga healer har hjälp mig många gånger att få energi och ta bort värk i nacken samt bara stärka mig.
Bara att träffa henne gör att man blir glad för hon är världs go och glad själv.

När hon gick igenom min kropp så hittade hon min onda punkt men det framkom också att någon var så pass avundsjuk på mig för att de tror att jag har det för bra och sänder mig negativa energier så att jag mår dåligt.

Visst har man väl tänkt saker om folk men någon måste tycka riktigt illa om mig som gör att jag känner mig så här.

Vad jag vet har jag ingen ovän och jag tjänar inte massor av pengar, inte heller är mitt liv så lätt som det kanske ser ut på utsidan.
Kort sagt det finns ingenting att vara avundsjuk på.
Jag skulle kunna göra en lång lista på saker som jag går igenom och som vi har gått igenom som jag inte vill att någon ska behöva vara med om och ha det så som vi har haft/har det.
Men mycket av detta är det ingen som vet om utan det är saker man håller för sig själv.

Tänk om man kunde förklara det för den eller de som är avundsjuka på mig, det låter konstigt om det nu kan vara någon sanning i detta.
Vem det nu än är så hoppas jag att den riktar sin ilska mot något annat än mig.

Jag är bara en enkel medelålders kvinna som är stolt över mina barn och fyra fina barnbarn det är väl isåfall det enda som de kan bli avundsjuk på. 

Detta är ingen självömkan utan jag blev väldigt snopen när hon förklarade detta för mig.

Kan det verkligen vara så illa att någon skickar elaka tankar så man blir påverkad?

Tatsu

MariaJ
0

Hejsan .. jag kan nog säga att man genom sina egna tankar om ng annan kan skicka både omedvetet och medvetet, men det drabbar oftast den  personen mycket mer som skickar tankarna. Jag vill nog säga att jag tror inte det är ng som medvetet skickar till dig, men det kan visst finnas personer i din omgivning som mår dåligt och kanske då ser din glädje över livet och har svårt att ta det.. Då kan man dra på sig de energierna som de tankar sänder ut och de kan lägga sig i auran.

Det är bra att gå till en healer som uppmärksammar detta och plockar bort det, då det kan man stävja att det sätter sig eller ger dig en påverkan..

Jag kan rekommendera att du bubblar dig som skydd. Du placerar en bubbla om dig som endast släpper in den ljusa energin.

Lycka till .. kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tatsu
0

Hur bubblar jag mig?

MariaJ
0

Jag brukar vilja att man sätter sig ner och visualiserar en liten bubbla i handen. Man blåser upp den för sin inre känsla och ser hur den expanderar. När du ser att den är tillräckligt stor så placerar du den omkring dig och känner att den omsluter hela dig. Du tänker att du sätter fast den genom att dra 3 varv medsols omkring dig. När du gjort det så visualiserar du att det är så mycket ljus i din Aura och att det inte kan tränga igenom ng negativt alls. Den släpper endast in positivit… Lycka till..

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tatsu
0

Tack det ska jag prova.

korseett
0

spännande! berätta gärna sedan Tatsu om du kan känna någon skillnad efter att du gjort enligt Marias råd. Jag tror helt och fullt på att bubbla sig.