Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 1800 ggr
MariaJ
0

Ängla meditationer

Änglameditation är en kraftfull meditation. Jag upplevde mina änglar då jag träffade Divyael och vi mediterade tillsammans i en grupp. Kontakten med änglarna har kommit mer påtagligt den sista tiden, så jag har ju förstått att det är något jag ska gå in i. Man förstår och känner när våra änglar är inblandade..

Är det fler på forumet som upplevt våra änglar ? Har ni sett eller mött dem i meditationer ? Har ni kanske förnimt dem, eller har det skett ett mirakel, där ni är övertygade att änglarna varit inblandade ?

Skriv och berätta ..Det är så skoj att läsa era berättelser.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Hej! Räknas upplevelser med guider också eller bara änglar?

MariaJ
0

Naturligtvis så räknas även våra underbara vägledare (guider), men den upplevelsen som jag berättade om här är från änglarnas dimenssion.

Du får gärna berätta om dina upplevelser här..dina upplevelser är säkert jätteintressanta..så bara skriv på.. Alltid skoj att läsa !

Eller gör en egen tråd och skriv dina upplevelser med dina guider.

Vänligen MariaJ.-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Okej. Jag har personligen inte fått kontakt med någon ängel, bara mina underbara guider som ofta ger mig känslan av att dem finns med mig, dem brukar ge mig sådan positiv energi och det behöver jag också.

Jag har på senaste tiden fått till mig en healingguide, en man från Japan, klädd i en fin mönstrad kimono eller vad man kallar det. Jag fick till mig ett namn: Kyoto, själv visste jag inte vad det var så jag kollade det på nätet och det har en gång i tiden varit Japans huvudstad, där finns ett antal universitet, där finns mer än 1600 buddist o shintu tempel bevarade så det var väldigt intressant o kul att läsa om det och att jag fick det till mig.

noita86
0

Jag får fram bilder när någon besöker mig…jag vill ta kontakt med mina guider o änglar…hur gör man det?

[Mariann]
0

Änglar/devor finns överallt, det enda man behöver göra att be dom om hjälp.

Det viktigaste som måste komma fram Nu är kunskapen om att det är många änglar/devor som är inkarnerade i människokroppar. Hur hjälper vi dom att se sina potentialer och deras ofta osynliga gåvor till mänskligheten?

Med ljus och kärlek Mariann

MariaJ
0

Varför är det så många olika uppfattningar om just Änglarnas energier och om de varit på jorden eller inte ?? den energin som änglarna sänder ut är för mig väldigt ren och kärleken är utöver vår här på jorden.. kan vi ändå vara inkanerade änglar ??

Då har vi ju med oss själens visdom och läxor från livet. Min tro har alltid varit att änglarna är från en högre dimenssion och har aldrig levt ett liv på jorden. Deras uppgift är att finnas hos oss som våra änglar omkring oss på jorden om vi behöver.

En spännande diskussione hoppas jag ..

kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

[Hellas]
0

Jag har varit i kontakt med änglar via änglameditation och det är en riktigt känslosam, kraftfull upplevelse men svårt att återberätta eftersom det är så…….stort helt enkelt och det finns inte heller riktigt ord snarare det är svårt att skriva om detta.Jag träffar även regelbundet min skyddsängel som också är min "livsguide"/ledsagare.

Han är så otroligt vacker, mild och utstrålar så mycket kärlek att det svämmar över. Man blir tårögd av att omfamnas i all denna prakt.

Jag kan varmt rekomendera er som inte har gjort en änlameditation att göra det. Som jag själv även känner är att denna meditation öppnade upp för så mycket annat andligt det blev lättare att bli lyhörd för andra energier runtomkring oss,

Kram /Hellas

Denna kommentar har tagits bort.
FiaH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller med dig Hellas till fullo, en änglameditation är det maffigaste jag upplevt, det öppnar upp för så otroligt mycket, så ni som inte provar, säger jag bara gör det, det är en sådan fantastisk upplevelse……Oskyldig

elsa-linnea
0

Hej!

Jag växte upp hos min mormor och morfar, barndomen var väl så där och jag har under hela mitt liv tyckt att jag haft en tuff uppväxt med mycket skam, skuld och kärleksbrist. Min mormor har varit död i många år men i somras hände något märkligt. Jag låg i min säng och jag var helt klarvaken, det började fladdra i gardinen och jag hörde tydligt en röst som sa: du ska inte vara arg på mig, jag gjorde som jag gjorde för att jag var rädd för att mista dig. Sen blev det stilla igen i rummet och efter den händelsen har jag inte varit arg på henne.

ann

FiaH
0

#10 Vilken fantastisk upplevelse du var med om, ofta kommer dom nära och kära när man minst anar det. Skönt att du inte känner någon ilska på henne mera.Glad

Pia64
0

Hej.

Kan någon av er som gjort änglameditation berätta hur det går till….vill så gärna testa… KramOskyldig

[Hellas]
0

#12 Jag gjorde det på en kurs första gången men sedan har jag en meditationsskiva med Pehr Trollsveden, Änglameditation, som jag tycker väldigt mycket om.
Jag använder den oftast när jag ska göra en Änglameditation om jag inte improviserar själv förstås. Man kan ju be om att få möta änglarna Oskyldig.
Det finns säkert fler "färdiga" meditationsskivor att välja bland med detta är den som jag har lyssnat på.

Lycka till

FiaH
0

Jag har oxå mediterat till Per Trollsvedens Änglameditation, och den var jättebra, men ska kolla runt om flera, önskar dig lycka tillSkrattande

Pia64
0

Tack tjejer. Det ska jag kolla upp redan i dag Glad

zayla
0

Nyfiken fråga….. hur går det till om man inte hör? o speciellt cd-skivor. Musik kan jag höra men inte röster. Vad finns det för andra "hjälpmedel" att få kontakt? Vad tror ni ?

[BigMama]
0

Jag älskar änglar och har fått ihop en del som pryder sina platser i hemmet. En del undrar om jag är religiös!

Har aldrig sett en ängel dock. (mina barn,då) Lyssnat en del på Doreen Virtue som har fin kontakt med änglarna.

#12 Blev nyfiken på meditationskivan!

stina63
0

När jag mediterar får jag ofta kontakt med änglar.. i alla dess former och storlekar. En gång så var jag ute och flög under meditionen och två änglar var sidan om mej och höll upp mej så jag inte skulle falla. Dom är så vackra så man blir helt målös. Man känner en sådan kraft och energi eftråt.

Meditationsskiva med Pehr Trollsveden änglameditation har jag också. Den lyssnar jag då och då på helt underbar CD.

Kram tina

LinaIsabell
0

Jag har faktiskt aldrig hört talas om änglameditation, men nu blev jag lite nyfiken.

Vad är skillnaden mellan att meditera vanligt och ha en änglameditation?