I Vilken Riktning Är Jag Menad För?
Jag skulle vilja veta vilken inriktning av healing jag är ämnad för, jag har healat på distans, det har fungerat jättebra, har även sett var de tex suttit, sett bilder mm, sen har jag healat då jag håller händerna ovan, hjälp med lättare skador, huvudvärk, men är osäker på hur jag ska gå vidare.
Tacksam för svar, ha en fortsatt trevlig helg!
//Angelheart
varför rikta in dig på en typ? om du vill gå kurs i någon healingtyp så läs kursinformationen. Har du gått tidigare eller är du självlärd?
Jag själv har gått en kurs men sedan utbildas jag allteftersom av mina hjälpare. Jag läser även om olika metoder och tar till mig av det som känns rätt för mig. Jag har meridian flush som bas men jag ber om att få göra det som krävs och då kan det bli vad som helst om de tycker att jag är mogen för det. Jag är healer, under utveckling.
Jag har inget svar så du får lita till dig själv vad din magkänsla säger tror jag.
Hello Sis :-)
Jag svarar på din fråga.. Jag tror inte att du behöver tänka så mkt vilken inriktning, utan jag tror att du redan gör det du är ämnad för, lita till din intuition, du har redan svaret inom dig.. Det är bara att fortsätta på den väg du redan är inne på.. Jag skulle rekommendera dig att gå lite kurser oxå, det brukar va givande och man träffar likasinnade oxå :-)

Tack sis ;) för ditt svar, tack så även #2

sorry, menade tack sis som är #2, samt tack så mkt #1 för ditt svar. Ha d så gott!