Healing iFokus

Healing

Etikettföredrag
Läst 1460 ggr
MariaJ
0

Forumträff i höst -08

Jag och min Medarbetare FiaH har nu bestämt att vi ska ha en forumsträff i Kristianstad. Det har vi velat ha en längre tid, men det har inte blivit av.. Nu är det dax.

Nu vill vi naturligtvis ha lite förslag på aktiviteter denna dag.  Har ni några önskemål så skriv i tråden..

Vi kommer naturligtvis att ha lite hemligheter och kanske hemliga gäster på träffen,,, lite överraskningar får man ha..hahahahah…Kyss

Datum och tider, samt hållpunkter kommer snarast då vi bestämt hur allt ska läggas upp.

Vänligen MariaJ och FiaH

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[Vintersaga]
0

För mig är det alldeles för långt bort - 50 mil enkel väg - och då bor jag ändå rent geografiskt sett i södra Sverige (mellersta ligger uppe i Sundsvallstrakten).

Hoppas ni får en trevlig träff - och jag kan rekommendera att göra "healingtåget" med hela gänget som en av övningarna Flört

Kram Rickard

MariaJ
0

Hejsan Rickard.. Synd att det är så långt för dig att åka.

Healingtåget.. nu gjorde du mig lite nyfiken.. Vill du berätta hur det fungerar.

Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Juvela
0

Lät lite intressant det här :) Bor i Malmö så det är ju inte så långt att åka. Jag kan i princip ingenting om healing, har en bok om reiki i bokhyllan^^ och en del stenar som jag håller kärt. Vad är det tänkt för aktiviteter? Måste man sitta inne med en massa kunskaper för att delta eller åtminstone för att få ut något av träffen, bortsett från att träffa trevliga intressant människor? :)

//Juvela

FiaH
0

#3 Jättekul om du skulle vilja kommaSkrattande. Och nej, man måste absolut inte sitta inne med några kunskaper, utan träffas och ha roligt, kanske lära sig lite nya saker..  Kram FiaH

Soffe
0

Låter kul :) Jag kanske kommer, beroende på när det blir??

Soffe
0

Jag vill gärna veta i god tid, så att jag kan lägga undan pengar.. Kostar ju resa dit o hem m.m o jag är inte rik precis ;)

FiaH
0

Va kul Soffe, hade varit roligt att träffasSkrattande. Och vi ska försöka få till ett datum ganska fort, så ni kan planera in och så

Soffe
0

Jaa det skulle va kul att äntligen få åka på forumträff! Speciellt när huvudämnet är healing som är underbart *Ler* Ser fram emot datum osv, så får vi se vad det blir ;)

Juvela
0

#4 Låter kul :D Hoppas schemat inte är alltför fullspeckat när det är dags :) Isf kan ni räkna med mig. Kostar det något?

FiaH
0

Vi kommer ut med all sådan info, så fort som möjligtSkrattande Fullt kalasande i helgen, så vi ska träffas och planera mer i veckan. Men lämna gärna lite förslag=)

erkabo
0

Detta låter muy bien…..oktober någongång. Alltid lättare med helger för min del.

18 eller 19 kanske?

Soffe
0

Ja oktober är ju en fin höstmånad :)

Juvela
0

Blir det den 18 o 19 oktober får jag hoppa över denna gången, det är samma datum som det ska vara träff för häxforumet. Men det kommer väl fler tåg(?) :)

FiaH
0

#13 Det vet vi inte än, så än är inte det körtSkrattande

[Vintersaga]
0

#2 - Ja det är synd att det är så långt.

Jag skickar övningen i ett pm, så att alla inte får reda på den här roliga healingövningen i förväg - lite överraskningar är bara trevligt… Flört

Kram Rickard

MariaJ
0

Tack Rickard.. Jag har läst ditt pm,, den låter ju spännande.. Vi får prova den..Tack !!!  Kyss

Carpe Diem

Maria Johnsson

MariaJ
0

Blir litet möte i nästa vecka igen ,, då ska vi gå igenom dag, plats, uppläggning och eventuella gäster som kommer till oss.. Kanske vi även kan bjuda in en välkänd healer till vår tillställning..det vore ju underbart..Kyss

Fortsättning kommer..

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

ÅH! Va det låter spännande och mer spännande Förvånad Skrattande Hoppas verkligen att det blir så att jag kan få komma o va med på forumträffen!

Kinna1
0

Kan jag med få komma tro, fast jag inte är så aktiv på sidan. Hade varit jätteroligt och spännande Glad

Kram på er alla

FiaH
0

#19 Självklart, alla som vill och har intresse är hjärtligt välkommnaSkrattande

Newage
0

Några krav för att vara med?

MariaJ
0

#21.. Vet inte vad du menar med om vi ställer några krav.. Det enda som jag känner spontant på din fråga är att du är naturligtvis välkommen. Det som kan ställas som krav är väl att man har ett intresse för vad dagen ska stå för…inget annat !!!

Vi kommer att ha föranmälan för att vi ska veta innan hur många som kommer..Glad

Välkomna !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Kinna1
0

#20 SkrattandeSkrattande

tarotlasse
0

Vad kul jag har ju inte alls långt till Kristanstad skulle vara jätte kul och få vara med.

Bara Hoppas jag kan för har inte så många helger jag är  ledig under hösten.

Kan också rekomendera healingtåget som en övning på träffen.

en perfekt övning för många personer samtidigt.

Kan även rekomedera polirasions healing där man är 5 st som samtidigt ger en person healing.

En väldigt kraftfull healing där många kan jobba samtidigt.

Lasse

[Vintersaga]
0

#16, #24 - Ja, healingtåget är en rolig övning :-) Den gjorde vi förra året på vår träff Lasse och var väldigt kul *skratt* - vad roligt att ni har gjort den hos er också :-)

Polarisationshealingen är också en spännande variant - men den kräver att någon som vet hur man ska hålla är med och visar, därför vore det ju bra om du var med på träffen Lasse (om ingen annan kan den förstås!) :-)

Ses på fredag i Norrköping!

Kram Rickard

Soffe
0

Nu undrar jag hur det går för er egentligen??

FiaH
0

#26 Haha, ja jag förstår det. Har dröjt lite längre än vi trott. Vi skall träffas och ha en liten planering i morron, då vi kommer att kolla ev datum osv,

korseett
0

och pga av min datorkrasch i ett par veckor hade jag inte sett denna tråden :) jag är intresserad men har ju en bit att åka och hur är det tänkt med inkvartering?

FiaH
0

#28 Låter kul om du vill komma, och vi ska nog lösa det med boende, vi har ett par alternativ, men ska prata mer om detta i morronSkrattande

korseett
0

ja krockar det inte med något annat så är det inte så långt till Kristianstad och jag vill väldigt gärna träffa er.

Soffe
0

Ja va bra Fia att ni ska prata om det imorron, ska bli spännande o se vad ni kommer fram till Cool

Kram!

elsa-linnea
0

Det låter spännande, jag kommer gärna om jag kan.

FiaH
0

Va roligt, med sådant intresse, ju fler vi är, ju roligare blir det.. Kram på erSkrattande

Touchforlife
0

När är senaste anmälningsdag?
Väldigt sugen på att komma.
Drar Sejdman med mig då Glad

FiaH
0

#34 Det återkommer vi med, vi kommer då att göra en ny lista över anmälningarSkrattande

MariaJ
0

# 34.. Är det Sejdman Kluve då eller ??? Lite nyfiken ju..hihihKyss

Carpe Diem

Maria Johnsson

Touchforlife
0

Japp Sejdman Kluve, känner du honom?

MariaJ
0

Jag har gjort resa med honom, och jag gillar hans stil och hans sätt att leda trumresor. Han var på himlagården då vi gick utbildningen. Klart han ska med..Jätteskoj :-) Han kommer även till min systers nyöppnade ställe nu i höst, då jag varmt rekommenderade honom för henne.

Skoj om man träffas igen..:-) Ni är hjärtligt välkomna !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Touchforlife
0

Trevlig?? Förvånad

Han är dryg… att bo med…

Glad

Kluve är min man *fnissar*

erkabo
0

låter härligt. Har jag bara tid, ork och inte är så splittrad så kommer jag absolut. Kan ju krocka med flytt eller liknande. MEn är det menat så är det och då kommer jag absolut. Längtar så efter att träffa dig Maria. Om inte någon känner Maria så är hon en fantastisk kvinna med oerhörd kunskap och känslor. Mitt stöd i livet, min mentor och förebild. Mer än hon nog vill erkänna och förstå. KRam kram Erika

MariaJ
0

# 39.. Jasså…hahahahah  är han dryg att bo med.. Du är för rolig du. Skrattande

Jag tycker att han verkar vara en trevlig kille, som jag har rekommenderat vidare. Jag går inte in närmare på ert förhållande här, utan ville bara fråga om det var han som du pratade om.. Inte många som heter Sejdman,, har bara hört det i kombination med honom.. Glad

Carpe Diem

Maria Johnsson

MariaJ
0

# 40.. Tack kära, snälla gulliga Erika. Du är en underbar tjej så man kan bara längta tills man träffar dej. Du är så fantastisk och en glädjestråle utan dess like.. Jag saknar dig också.Flört. Skoj om vi kan träffas på forumträffen. Du kan ju komma dagen innan, och sova hos mig.. SÅÅÅÅÅÅ  ..nu har vi ordant det,hihihihihhihih, då kan vi snacka av oss lite först.. kram vännen,, du vet var jag finns,, 24 tim om dygnet !!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Touchforlife
0

Det var lite rått skämt om honom.
Nej han är trevlig och kan sin sak om man säger så inom shamanism.

Skulle vara trevligt att träffa dig!

Howliten
0

Det låter spännande och nyfiken som jag är så vill jag gärna komma om jag får. Förkunskaperna är lika med noll för min del. Jag är i begynnelsen om man får säga så. Positiv och öppen men nervös. Jag ska hålla utkik efter datum och anmälan.

Ha det gott på er allihopGlad

Sanne

Jag är glad. Är du?

MariaJ
0

Du är så välkommen Sanne.. mer infor kommer imorgon.. Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Jahaa.. Hur går det tjejer?? Glad

MariaJ
0

Hejsan soffe,, Vi har haft en möte, och vi är fortfarande under planering. Det är svårt att lägga ut informationen ännu, men avakta lite tills vi har fått riktigt fäste på hur detta ska vara..Kyss

Carpe Diem

Maria Johnsson

Soffe
0

Tack! Va bra :-)

Soffe
0

HoHoo!! Hur går det?? Väldigt Nyfiken Flört

korseett
0

haha ja du Soffe du är inte den enda som undrar. Jag undrar med för jag vill ju väldigt gärna åka men som det är nu så kryper det på arbete på helgerna, så kom igen girls! Få den berömda tummen ur Foten i munnen .  OskyldigSkrattande

FiaH
0

Skrikandes Det är ju sååå förbaskat svårt att hitta en helg som vi ska lägga det på, vi får helt enkelt svårt att få ihop det, men vi krigar. Är ju precis uppe i att starta företag, all tid bara försvinner, men vi måste försöka hitta en helg, som passar.. Ska kolla med Maria igen ikväll

korseett
0

om inte oktober så ta november innan julruschen sätter igång

Soffe
0

Va synd.. Ser ju fram emot att få åka på en healingträff.. Kanske det inte blir av förräns nästa år då..

Soffe
0

Hur går det? Vore kul o spännande att få åka på en forumträff :-)

mayolica
0

synd att det är så långt bort från lysekil där jag bor Gråter det hade varit roligt att vara med.

~ mayolica ~

Soffe
0

HoHoo!!

Nu vill jag veta om det blir något eller inte?

MVH

FiaH
0

Med mycket pyssland har vi kommit fram till att vi får skjuta det till våren, finns inte någon helg att trycka in det påRynkar på näsan Vi nog lite väl snabba med att skriva ut här, men hoppas verkligen att vi kan och vill till våren.. Kram

Soffe
0

Tack för info Fia :-) Har undrat ett tag nu..  Men hoppas på en träff till våren istället :-)

FiaH
0

Ja det hoppas jag oxå verkligen, hade varit såå roligt att träffa allaSkrattande

Soffe
0

Jaa det skulle bli väldigt spännande :-)