Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 442 ggr
MariaJ
0

Hahahah.. måste berätta

Jag måste bara berätta vad som  just nu händer här. Min son gick och duschade och jag är redan klar inför kalaset som vi ska åka på till mig pojkväns barn.

Jag satt uppslukad av min hemsida och healing.ifokus så jag kände att jag skulle meditera en stund för att komma ifrån lite..

Jag satte mig till ro och min son han är duktig så han såg att jag mediterade, och gick tyst och lugnt upp på sitt rum….men NU hör jag istället… ett skrål med rockmusik uppe. Han startade sitt guitarrhero spel där det är jättemånga rocklåtar som han då ska spela på en gitarr..

Barn är spontana och härliga.. Jag bara log och kände.. Ja, min älskade påg du respekterade att jag satt och mediterade och gick lugnt och tyst,, men sen när spelet startades så blev han som uppslukad själv av musiken för att han ville klara det,så han tänkte inte på vad jag gjorde..Flört Då är det bara GO FOR IT !!

Våra underbara barn… vad vore våra liv utan dem !!

Kramis MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Haha, visst är dom underbara

erkabo
0

de är helt formidabelt underbara…vi har så mycket att lära av dem!!//Erika

erkabo
0

fniss….såg nu att vi hade samma börjande mening på ett inlägg  …HAHAH MÅSTE BERÄTTA.

Inte förrän jag sänt in mitt inlägg såg jag att ditt började med den texten…började såklart att småskratta.

Nåväl kram på dig//Erika