Tack snälla....
**Din inre energi och styrka, den växer för varje dag**
Jag vill genom detta inlägg tacka en vän som heter Erika för en underbar Änglabudnalle som kom till mig igår. Jag blev så glad för den, så jag fick tårar i ögonen. Hon har så mycket omkring sig själv nu med både seperation, flytt och allt vad det nu innebär både fysiskt och emetionellt, men ändå så tänker hon på andra omkring sig.. Hon är en fantastiskt tjej/kvinna som just nu brottas med mycket känslor och är i en tuff period i livet.

Tack än en gång vännen.. nallen finns hela tiden med mig som ett bevis på vår vänskap.
En dikt som kommer från hjärtat:
Du är en underbar kvinna, se dig själv som det. Det finns ingen som dig och det finns heller ingen som ska rubba din tro på dig själv. Ditt självförtroende och ditt sätt att värdera dig själv är bara genom dina egna tankar och värderingar. De handlingar vi gör och det vi tillåter oss att tänka, är också det vi skapar. . Se att det kommer något gott ur det här, och tro på att universum kastar omkring dig nu för att utvecklas och för att du ska ta med dig de erfarenheter som det medför..
**Jag vill även genom detta inlägg ge henne en ny styrka att gå vidare, och jag vet att ni medlemmar kan genom era ord och er stora visdom hjälpa och stötta upp, då man går igenom en tuff period i livet **
Kram.. MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tack själv min vän! Du är en gåva. Tar till mig dina ord och lägger de i mitt hjärta. Små steg blir till stora kliv.
Ni betyder alla här otroligt mycket för mig. Jag hämtar min energi o motivation här. Tack alla.
Kram ifrån en tårögd varm Erika