Mycket reningar
Jag vill gärna skriva en sak som jag märk har ökat omkring mig. Jag har fått mycket förfrågningar och uppbokningar om reningar i hus. Jag har själv en känsla om varför det är så. Det har nästan explossionsartat ringt personer som behöver hjälp med inkämnning och rening i hemmet. Hela familjen drabbas ju av besöken i hemmet. Det är ofta som även barnen och den respektive noterat och känt av besöken.
Jag tror att det handlar om att det är mer accepterat och att vi har öppnat upp mycket energier omkring oss då vi känner mer än tidigare. Jag tror även det har att göra med uppstigningen i våra energier, dvs att mänskligheten har fått högre vibrationer över lag och därmed har blivit känsligare för de universiella energierna.
Jag har också märk att det vid flera tillfällen är själar/andar som visar sin närvaro på fler fysiska sätt än vad de är vana vid. Kan vara tv, radio, ugna, kylskåp, lampor, knackningar, förflyttning av saker och mycket mer.. Själv är jag van vid detta, men om man inte är det och börjar upptäcka och känna så kan det vara skrämmande..
Hur ser ni på vår ökade medvetenhet ?? Vad tror ni gör att fler och fler söker medium i reningssyfte ???? Har ni ng berättelse så delge oss gärna..
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
jag tror att det även är så att det är mer tillåtet att uppleva såna saker . vi har nog oxå blivit mer öppna och känner av mer saker,men jag tror att många fler vågar berätta vad dom upplever nu. förr kunde folk bli idiot-förklarade om dom berättade om såna uppleverser.
tror oxå att alla TVprogram som det okända mm gör att folk känner efter mer och börjar lägga märke till alla ljud och tänker mer på vad som kan finnas i deras hem.
~ mayolica ~

Det pratas mycket mer om oförklariga saker som händer och man behöver inte skämmas om man har hört eller sett något konstigt,men för min del så har jag inte ännu märkt något fast jag gärna vill,tror bara mer på att det finns,hoppas en dag att min pappa som är död sen många år tillbaka ska knacka mig på axeln och säga att han bryr sig om mig fast att det blev lite av det när han levde.