Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 1639 ggr
Trisha
0

Den starkaste healingbehandlingen...

Det är ju många härinne som jobbar som healers i olika former. Vore kul att höra det som kanske tog andan ur er, den gången ni verkligen fattade att - ooooppss, det här är hot stuff! Här nedan kommer min största wow!!!upplevelse:

Hade kurs på Amorgos och med på resan var L. Jag visste att hon var superallergisk mot getingstick, då hon hamnat på akuten veckan innan vi åkte. Hon hann till telefonen och säga sin adress, sen var hon väck.

En morgon var vi på väg på en härlig båtutflykt. Vi hade hyrt en fiskebåt med skeppare och skulle färdas till andra sidan ön. När jag kom ner till lilla kajen, såg jag att flera av kursdeltagarna stod och skrek o gestikulerade. Efter några sekunder insåg jag att det var mig dom ylade på. Jag sprang som en tok dit och där låg L. Låt mig säga att mitt hjärta stod still i flera sekunder. Insåg så att hon fått en allergichock och jag hann tänka att det kommer att ta timmar innan en helikopter är här från Aten, hon kommer att vara död som en sten…

Sen fick jag sällskap. Och jisses vilken kraft sen!! Jag satte mig ned och tog hennes huvud i mina händer och satte igång. Jag ropade till henne och energierna flödade så jag kände mig som en fyrbåk!!! Hon andades knappt och jag blev ännu mer på. När hon sen efter, vad jag tyckte en evighet, tog ett djupt andetag och sen kom tillbaka då kan jag inte i ord beskriva känslan jag upplevde.

När det var färdigt ramlade jag baklänges och bara låg och flämtade. L grät och skrattade omvartannat och alla storgrät.

L följde med på båtturen, sov, sov och sov. Emellanåt vaknade hon och tittade sig omkring och sa - "jättefint"….

Det var det mest otroliga jag upplevt i min tid som healer och jag har många gånger undrat om jag kommer att få känna just den enorma styrkan igen….

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Soffe
0