Bra boktips!
Vill bara dela med mig av en bra bok. Den har sålt i många exemplar och är lika bra att läsa för sig själv som att ha i arbetet med människor. Den är lättläst och lättförstålig även om man inte är så djupt insatt i ämnet samt ger den många a-ha upplevelser.
Boken heter: Du kan hela ditt liv
Av: Louise L Hay
Är det någon som läst den får ni gärnma skriva er synpunkter här.
Mvh LisaL
Hej! Jag håller på o läser den boken nu.. På ett annat forum där jag e medlem..där går vi igenom boken och vi är på första kapitlet nu.. en är gruppledare och hon ställer frågor utifrån kapitlet som vi svarar o diskuterar om.. Måste säga att det känns jättebra att göra såhär.. Det jag upplevde när jag läste första kapitlet, var att det kom upp mycket tankar och känslor..

Kul att du läser just den boken. Den gav mig otroligt mycket och jag fick många a-ha upplevelser. Kan samtidigt känna för egen del att det behöver inte vara så svårt alla gånger att leva rätt. Visst är det svårt att bryta mönster men jag kan tycka att det hon skrev är lite logiskt på något sätt. Detta framförallt när man fått lite perspektiv på boken.
Mvh LisaL
Ja den verkar både bra o nyttig den här boken :) O visst e det svårt att bryta mönster..man måste verkligen jobba med det o så.. Jag har sett att hon har skrivit fler böcker som för mig verkar bra o intressanta, men jag vet inte om dem finns att köpa längre, ska kolla upp det! :)
Ingen mer som har läst och tagit sig igenom denna bok? Vore intressant att få höra :)

Jag har läst den några gånger men nu var det länge sen sist, jag har lånat ut boken till en vän =) Den är bra!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har läst den för ett par år sedan , men under en meditation så kom denna bok upp för mig så jag har precis plockat fram den igen.
Hon har skrivit flera bra böcker .

Jag har den i min bokhylla och brukar läsa den nån gång om året. Ibland plockar jag fram den och kollar listan på symtom längst bak, speciellt om jag haft nån kund som sitter kvar i huvet när jag kommer hem. Nu när jag tänker på det så skall jag nog ta den till jobbet och ha den där istället.
Tack / Susanne
Den här boken fick jag tips om i höstas och jag måste säga att jag gillar den. Den är också bra att glutta i när mina klienter har något fysiskt problem och då kan vi se om det finns något som ligger bakom.
Ännu ett bra tips, kan behövas lite nu inför hösten, när man kryper in och läser lite mer….