Healing iFokus

Healing

Etikettercd-skivorböcker
Läst 909 ggr
FiaH
0

Någon som har läst?

Var idag inne i stan, och skulle inskaffa mig min första pendel. Fick tag i en Hematitpendel, det var den som kändes bäst. Fick då syn på en bok vid namn Lär dig kanslera  ta kontakt med din andliga guide.

Lite vad den innehåller..  Den innehåller praktiska,omedelbar vägledning i hur du ska veta om du är redo, hur du drar till dig en högre utvecklad andlig guide, hur du går in i lätt trans, hur du använder kanslering för att öppna dig för de högre dimensionerna och mycket mera.

Skriven av Sanaya Roman och Duane Packer.

Har ni läst  denna bok, och provat dess innehållsövningar. Vad tyckte ni i såfall? Jag är mycket förväntansfull, så jag börjar nog i kväll med läsningen. Kramiz Fia HGlad

MariaJ
0

Jag har inte läst den.. så när du har läst den så får du gärna lämna ett omdömme om den. Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

LottaU
0

Jag har inte läst den själv, men som jag har hört så är det en "gammal" goding :-)

Ja, skriv gärna vad du tycker, för det är inte ofta jag hinner läsa böcker :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

FiaH
0

Självklart, bara ni har tålamod så, men dela med mig vill jag göra av innehållet. Sen är det mycket träning i boken, och det får man ha tålamod med känner jag, det tar den tid det tar. Men jag låvar att berätta. Kram FiaKyss

MariaJ
0

Klart vi har tålamod med dig fia..Skrattande Du har mycket annat på G nu också i semestertider.. Ta allt med ro, du får till dig saker tids nog ialla fall.. Lyssna på ditt inre, och låt det vägleda dig.Skrattandekram

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Jag har den boken hemma :) Har läst det mesta i boken och jag tycker att den är mycket bra.. Men jag har bara gjort de 2 första övningarna, sen har det inte blivit mer.. Men det är en bok jag rekommenderar :)

FiaH
0

#4 Tack för det

#5 Va roligt, jag jag hoppas på den, ibland får man ju bara en känsla, att den boken vill jag ha just nu. Man ska nog gå på den känslan tror jag. KramKyss

Soffe
0

#6 Ja det bästa är att gå på känslan, det tycker jag oxå Glad Jag har en till bok om att lära sig kanalisera och den är skriven av Helena Montelius, den e oxå mycket bra :)

FiaH
0

Så roligt att få höra alla bra boktips, jag har aldrig varit någon läsare, alltid full fart. men nu känns det rätt tid, lättare att varva ner. Då är det bra med alla tips, det sitter i bakhuvudet när man går in i någon affär.

Soffe
0

#8 Flört Glad

Tina-O
0

Jag har läst den boken, tyckte den var bra och lättläst.Men det är ganska länge sen. Har också läst "Personlig kraft genom medvetenhet" som hon har skrivit,den var också bra.

Lycka till med boken.Glad

FiaH
0

Tack så mycket Tina

Tarotsanna
0

Just nu så läser jag ingen bok men bläddrar sporadiskt i "Kund hos Kosmos" och "Rensa i själen" Glad

Soffe
0

FiaH: Hur går det med boken? :)

FiaH
0

Jo, det går bra, är inne och jobbar med vissa övningar, får göra det när här är lungt och när barnen ev sover. Jag skynda långsamt, går igenom en övning flera gånger. En mycket spännande bok.

Soffe
0

Kul att det går bra :) Ja det är nog lugnast o skynda långsamt :) Hoppas att övningarna går bra?

FiaH
0

Dom går mycket bra, vill jag säga, hänt mycket i utvecklingen oxå. Flört Är detta något du provat soffe? Kram

Soffe
0

Kul att det går framåt i din utveckling :) Jag har boken, började lite när jag fick hem den..men sen blev det inte av att jag fortsatte.. Så det har legat på is änsålänge..

korseett
0

över ett år sedan som du införskaffade den boken och pendeln men hur gick det Fia?

FiaH
0

#18 Oj oj oj, det gick mycket bra, det har hänt enormt mycket det sista året, kan nog säga att jag fixade vissa saker utan bokFlört