Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 2496 ggr
[dcpower]
0

Hur helar man nån

Hejsan, jag har två kompisar som mår dåligt hur skickarman healing till dom???? kram dcpower

tarotlasse
1

Healing är kärlek.

Att skicka kärleksfulla tankar och önskan om bättring är  healing.

Finns så mycket som är healing.

När ens barn ramlat  och skrapat sig så det första man gör är ju att  blåsa på såret och stryka sin hand över kinden på barnet.

Det är också healing.

Så man behöver inte krångla till det för healing är i grunden väldigt lätt och ngt vi alla kan ge.

Sedan kan man ju alltid utveckla det ännu mer genom att gå kurser och  lära sig olika tekniker för att ge healing.

Men grunden i healing är väldigt enkel  och det är att skicka kärleksfulla tankar till din nästa.

Lasse

Vera-Trollet
0

Vad glad jag blev utav ditt svar tarotlasse! Jag ser det också så dcpower att detta kan alla ge och det gör vi också varje dag. Att ge healing behöver man inte alltid lägga upp en medmänniska på bänken ellet skicka distandhealing. Dessa sätt är fantastiska och underbara men tankens kraft är också mycket stark!

För mig är ett leende, en hjälpande hand, telefonsamtal, ett samtal eller bön till universum också healing.Precis som #1 skriver: Det är kärlek.

Att använda olika sätt att ge healing är en stor gåva som vi skall göra ofta och mycket. Sättet och situationen avgör på vilket sätt detta sker!

Ljus och kärlek

korseett
0

#1 och 2 jag är helt enig med er!