Healing iFokus

Healing

Etikett: föredrag
Läst 549 ggr
MariaJ
0

Festival På Himlagården 9/8-08

Hejsan alla glad läsare.

Jag har nu glädjen att berätta att det är Festival På Himlagården. Det är en underbar tillställning där ni får träffa flera olika terapeuter samt där även sång och musik står med på programet.

Välkomna in och läs mer på: HIMLAGÅRDEN FESTIVAL 9/8

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Synd, men kan inte, vi firar min dotters 9 års dag då. Är det några här ifrån som ska dit? Det är ju ett underbart ställe…

erkabo
0

Jag ska dit och det ska bli skitskoj. Bara att vara där och influeras av  allt o alla. Det var så länge sedan jag var på HIMLAGÅRDEN, suck. LÄngtar dit.

Ser ni något konstigt komma flygande på motorvägen imorgonkväll så är det nog bara jag som är på väg hem till Billeberga;-)

Har ni möjlighet så kom dit!!!!!!

Kram Erika

MariaJ
0

Jag hoppas jag kan åka dit. Pga sjukdom så överväger jag tyvärr att stanna hemma..men det svider i mitt hjärta, för jag skulle så gärna vilja träffa alla mina vänner där. Längtar så efter alla:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Elisabeth-J
0

Det är för långt att åka för mig, det verkar vara trevligt så jag önskar all er er som ska dit en underbar festival!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

erkabo
0

Ja vad ska jag säga för att bäst förklara för er hur det var på HIMLAFESTIVALEN i Varlöv. Bara att komma till HIMLAGÅRDEN gör att lugnet sprider sig i hela ens kropp, samtidigt som man känner hur det pirrar i hela kroppen.  Jag kände värmen omhuldade mig när jag öppnade dörren. Det första jag gjorde efter att ha hälsat på några av mina vänner var att medverka i en heartdance.  Tog såklart inte många sekunder förrän tårar av kärlek, lycka spred sig. Har ni inte provat heartdance så tycker jag absolut att ni ska prova. Hoppade senare in i en sharingcirkel och bara det …man känner en sådan tacksamhet att folk verkligen blottar sitt inre för all. Fick även uppleva Odd, naturhealeraren. Kan varmt rekommendera honom. Han bär på mycket kunskap och healande. Tog mig en svängom på Qgiong. Tog tom några toner tillsammans med Mattis på Klövahallar. Givetvis hände det mycket mer men…näe har inte tid att sitta till imorgonbitti. Skratt, gråt o värme spred sig till fullo under hela dagen. Vilka underbara människor vi är. Blir det fler festivalen, ta tillfället i akt. KRam ifrån en euforisk Erika, full av inspiration, glädje, tacksamhet.

God kväll kära vänner och stor kram Erika