Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 1248 ggr
Ljuset
0

Olika healingmetoder

Jag undrar vad det är för skillnad på Andlig healing och Reiki healing?? Någon som kan förklara det för mig.

Soffe
0

Kan inte så mkt om andlig healing mer än att man får hjälp av andevärlden, ex. kan man använda sig av healingkirurgi.. Man använder sin naturliga healingförmåga.. I reiki blir du initierad och du får tillgång till den energin och du är endast en kanal till den..

FiaH
0

Håller med Soffe, jag har själv gett andlig healing, och det är bara något som jag kan, mina guider hjälper mig, har inte behövt gå någon kurs eller så. Men ska nu in i reiki oxå, ska bli spännande, har börjat så småttSkrattande

Soffe
0

Änglahealing är något jag vill gå kurs i o lära mig framöver :)

MariaJ
0

Jag skulle också vilja gå änglahealing. Jag har lärt mig änglameditation och det var mycket kraftfullt:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Ljuset
0

Jag skulle vilja lära mig Aurahealing.

Soffe
0

#5 Jag har sett att Solkarina har distanskurs i Aurahealing :) www.sinnligkunskap.se

Ljuset
0

#6, Åh tack. Ska in och titta där.

FiaH
0

Precis, änglahealing är oxå något jag skulle vilja lära mig, men det kommer nog inom sinom tid. Och precis som Maria skriver, änglameditation är ju helt underbart

Soffe
0

#7 Varsågod!

Trisha
0

Jag tror healing är healing, sen kan vi använda olika sätt att göra det på. Men grunden är nog i alla fall en härlig kärlekskanal som får tillåtelse flöda igenom oss till en annan person. Sen blir det nog helt rätt om man gör som några ovan - man lockas och dras till något speciellt och då gör man det och det blir helt rätt.

För mig ska det kännas i hela maggropen - det HÄR ska jag göra!!!

Har aldrig blivit fel då! Sen rekommenderar jag varmt att "träna" på andra, som vill förstås. Och att komma ihåg att du är en kanal, så du inte ger av din egen kraft. Det innebär inte att du är oerhört viktig, det är bara hur energin används!

Lycka till och lyssna på dig, så hamnar du där du ska!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

MariaJ
0

#10 Trisha… jag håller med dig om att alla healing är healing oavsett hur vi benämner det. Jag har ju i alla år gett healing på flera olika sätt och fått hjälp från mina vägledare. Jag kände att jag senare ville gå in i reikihealing och där är jag nu, men vi är endast en kanal för healingkraften oavsett var vi hämtar den ifrån.  Kontakten med änglarna är för mig väldigt stark. Jag har i drömmarna känt hur änglarna vill berätta något.

Änglahealingen kommer när jag är redo..:-)

Gå den väg ni själva känner är rätt..

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör