Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 980 ggr
AnneN
0

Lindra huvudvärk

Jag skriver här å min systers vägnar… Hon har haft en hjärnblödning som det tog läkarna över 1 år att upptäcka (!), nu är det så att efter denna hjärnblödning så har hon fått extrem huvudvärk som kommer i attacker, värktabletter hjälper inte speciellt mycket så nu undrar jag om det finns något annat hon kan göra för att lindra denna huvudvärk?

Tack på förhand!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

sansod
0

Hej=)!

Jag lider själv av migrän och har gjort det sedan barnsben. Eftersom jag var för liten för läkemedel när "sjukdomen" bröt ut så fick man komma på alt. Mitt tips (funkar fortfarande) är att lägga sig ner i den ställning man lättast slappnar av i.. Fokusera på andningen. Ta 10 djupa andetag och slappna av, upprepa tills du är helt avslappnad.. Krävs nog att man har tid till att ligga ner en stund dock.

Kram från Sandra

AnneN
0

#1 tack för tipset, tyvärr har hon lite ont om tid för sådant då hon har en 4-årig son med adhd.

_**/Mvh Anne

I-am
0

Det finns en kille i Karlstad som håller på med andlig kirurgi. Det har pratats mycket om honom det senaste. Han ska tydligen vara helt grym

www.andligkirurgi.se

AnneN
0

#3 tack för tipset =)

_**/Mvh Anne

Elisabeth-J
0

Markus som håller på med Andlig kirurgi har en sambo som råkat ut för en hjärnblödning, hon fick lära sig allt från början igen, med hans hjälp så gör hon stora framsteg så det kan vara värt att kontakta honom, dom arbetar dessutom tillsammans vilket är väldigt kraftfullt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

AnneN
0

#5 tack då ska jag verkligen tipsa syrran om dem, skönt med någon som vet vad det innebär

_**/Mvh Anne