Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1002 ggr
MariaJ
0

Var hämtar du energi ?

Jag har flera sätt som jag hämtar energi ifrån. Jag kan bla, nämna att mina nära vänner ger mig otroligt mycket ny energi, men även mina barn. Jag mediterar regelbundet och försöker att hela tiden att fylla på och balansera mig med det.

Jag Går ofta i skog och mark för att jorda mig och få nya energi. Havet är också otroligt rogivande för mig och det ger en kraft som jag annars inte får.

Hur gör ni när ni känner er tömda ?? var hämtar ni kraften ifrån ??

Kramar MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

TantAlma
0

Jag mediterar för att få energi, men ibland när jag ska göra något extra och behöver hjälp på en gång,så ber jag mina änglar om hjälp och jag kan se färger som jag uppfattar att de ger mig healning.

FiaH
0

Jag hämtar energi från min familj, och självklart mina vänner, men också genom meditation och då behöver det endast vara 10 min meditation. promenader i naturen, samt att bara få vara för mig själv en stund, ja det är så otroligt mycket man kan hämta energi från, och jag tror man behöver ha lite från olika saker, naturen ger oss otroligt mycket, och jag börjar allt mer ta mig ut dit då jag finner det rofyllt, och märker även att mina barn älskar det….

Opal
0

Genom meditation, små sovstunder under dagen, promenad i naturen, gör saker som jag verkligen tycker om då får jag ny energi.

[Chakra]
0

Genom meditation, reikihealing, vänner, naturen, att baka…

Erika-A
0

Tycker det är skönt att bara vara ute och gå i skogen! Ger mig kraft. Givetvis meditation och allt andligt arbete ger mig kraft och styrka. Det som man ger till andra får man också tillbaka! Det ser andevärlden till!

[BigMama]
0

Natur, hem, familj, musik och trädgård. Mitt växthus är mitt tempel!! Och växthussäsongen har precis börjat! *jejj*!!!!!!         

th_blissysmile

korseett
0

energi får jag av mina vänner men även av tystnaden och lugnet hemma. Titta på fåglar eller läsa en bok.

Har ni lagt märke till reklamen? vindkraft ger energi- det vore nåt att koppla upp sig till haha

Solar
0

Vi är jo energi !!! (et mini-solsystem innan i)

vi är ursprunget av en stjernSol - en eld - en del av Skaberen

nogon kalder energien for kundalini -

alla har den energi i sig -

och man måste vente till elden selv naturligt begynder at stige upp - efter dette har man oceaner av energi hela tiden som man kan bruke till alt kreativt och healing -

man kan också få tilfört dom andliges Mestres energi ect. vis man jobber på det sät -

kram

solar

CarolineO
0

Jag får min energi från mina djur.    Det är en underbar känsla när jag ligger i soffan med hunden vid min sida och katten på bröstet…     Eller när jag är ute med hästen i skogen och bara släpper och låter henne springa så fort hon vill… Då bara sitter jag och njuter!!!   Det ger sån härlig energi!

graleh
0

Jag hämtar endast från djur och natur.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

[BigMama]
0

Jag undrar om apoteket har tabletter som ger energi? Gäsp…..

Juvela
0

Jag hämtar energi från skogen :)

catfoot
0

En kurrande katt vid sin sida å nått bra att läsa…Hälsa för själen, tyvärr är dom stunderna för få..Även mitt barnbarn ger mig styrka att orka vidare med vardagens svåra stunder..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

xinluo
0

Det bästa är vid en fjällbäck, men hur ofta kan jag ta mig dit?? Annars är havet eller sjön ett alternativ…eller skogen.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Vera-Trollet
0

Djurens och naturens närhet. Bra böcker, musik. Framför allt närhet till de människor som står mig nära som familj, vänner och ibland även möten med okända som ler och strålar till alla i sin omgivning.Listan kan göras lång. Ala dessa små och stora vardagsmirakel som sker varje dag ger mig energi och glädje.

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste få göra ett tillägg..skickar med ett foto från dagens utflykt där jag hämtade energi…..Vänerns strand

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

FiaH
0

#16 Åhh så underbart härligt det se utSkrattande