Kan det vara sant...????
Jag vill bara delge er alla en underbar, glädjefull och helt fantastisk sak…. 
<3 **JAG ÄR VERKLIGEN FÖRÄLSKAD** <3
Jag hade tappat hoppet om att träffa den rätta mannen i mitt liv. Jag har länge drömt om en man som jag kunde luta mig mot och lita på, och som ger mig den responsen som jag så länge sökt efter. Jag har flera gånger hört om själsfrände, men aldrig förstått vad det inneburit. Nu gör jag nog det. Allt är som handen i handsken. Det är han som gör mig hel och som ger mig den kälek och det lyft som jag länge känt ett tomrum efter. Vi balanserar varandra, vi lyssnar på varandra och respekterar varandra. Vi har mötts på en andlig och personlig nivå och det är därifrån vi sen skapar och fullbordar vårt förhållande..
Allt är nytt, men även om jag haft andra förhållande innan, så har det inte ens varit halvvägs så bra som detta i början. Allt bara stämmer !!
UNDERBART !!
Jag är övertygad om att han är en del av mig och det känner han lika så. Detta är inget som jag tagit upp själv med honom, utan han frågade mig om jag var medial och då svarade jag…
-Ja, varför undrar du ??
Jag tycker att man har ett ansvar då man är medial att inte påverka sitt nya eller gamla förhållande med hjälp av det. Jag kan ju känna mycket, men jag har ingen rätt att vagga in ng annan i mina tankar om ev, tidigare liv, själsfrände, energier, andekontakt…om inte personen själv är öppen och möjligen konfronterar mig om det. Så ser jag på det i alla fall.
Ville bara skriva av mig mina känslor, och gärna starta en tråd om hur ni ser på era relationer ?? Hur känner ni i ert förhållande ?? Hur skapar man ett andligt och själsligt förhållande.. Finns det bara sen tidigare eller kan man växa in i det ?
Många frågor och funderingar.. Skriv gärna !!
Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej MariaJ
Jag är jätte glad för din/er skull. Själv är jag singel. Men jag hoppas att en dag ha samma tur som dig.
Tror att det kan finnas en själslig och andlig behörighet direkt om man träffar den rätte. Men det växer sig nog starkare hela tiden. Tyvärr har det inte hänt mig än med nog man, men har kännt nåt likande med en väninna som att jag kände henne, än vi precis hade träffas. Idag är hon en av mina bästa vänner.
Kram//KristinS
Jag är så glad för din skull att du har hittat någon. Störst av allt är kärleken.
Jag väntar också på min själsfrände och jag hoppas att han dyker upp snart väntat i 5 år nu.
Kramar

Han är helt underbar..kan knappt förstå.. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på honom.. 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Så glad för din skull Maria!
Har samma ljuvliga drömmar som du haft, och jag hoppas de blir sanna för mig också!
Har haft en lång fin relation (ca 30 år) med mina barns pappa och den blev svårt att leva i när min andliga utveckling satte fart och det var båda som kände att vi var mer vänner än något annat det sista, så nu har vi ett fint vänskapsförhållande som vi inte vill vara utan.
Nu har jag bott ensam i 3,5 år och när det är dags kommer nog den jag längtar efter.
GRATTIS Maria!!! Så härligt att vara förälskad
Helt underbart vännen, jag är såå otroligt glad för din skull, det är du värld. Kram på dig

Stort grattis Maria till din nya lycka, kärlek och ny förälskelse är något av det underbaraste som finns, så bara njut av allt tillsammans med din nya vän.
Kram Katta

Åhh så härligt och roligt att läsa Maria!! :) All lycka till er båda!!
Själv lever jag ihop med en man sedan tio år tillbaka och trots att vi är väldigt väldigt olika när det gäller andlighet och synen på livet så passar vi av någon anledning väldigt bra ihop. Vår kärlek och passion är fortfarande superstark efter de här tio åren vilka nästan uteslutande kantats av katastrofer och stora svårigheter.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Lämnar ett jättestort grattis…låter helt underbart att det känns så rätt och att ni hittat rätt :D
Får hoppas på att det kommer till mig en dag med….varit ensam i ganska många år med

Men vad kul!! Grattis får man väl säga
jag hoppas på att själv någon gång i framtiden få känna som du!
Njut och ta väl hand om varandra!
kram
#0 Ännu ett exempel på att kärleken är evig. Det är bara föremålen för den som varierar.

Grattis.
Det är härligt med förälskade människor.
Själv lever jag i ett förhållande sedan 30 år tillbaka med upp- och nedgångar. När min andliga utveckling satte i gång för ca 15 år sen har det blivit bättre, antagligen har jag förändrats till det bättre, men jag vet att om han varit motståndare till min andlighet hade vi nog inte varit tillsammans idag.

Kärleken är beständig.
Det är bara "föremålen" som växlar.
Grattis Maria

Maria, när jag läser ditt inlägg så får jag så starka rysningar, håret reser sig till och med på skallen :)
Är såååå enormt glad för din lycka, de är du värd vännen!
Kramar!!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus