Healing iFokus

Healing

Läst 912 ggr
MariaJ
0

Sommartråden....

I denna tråden kan ni alla skriva era härliga sommarupplevelser. Jag kommer i sommar att umgås med mina barn, träffa lite vänner, gå på Kristianstaddagarna någon dag, och sen förhoppningsvis sola och bada..Vi ska väl försöka ta oss till Danmark och gå på vaxkabinettet och sen Tosselilla med alla aktiviteter..Glad

Jag skriver lite här om det händer ng skoj..eller bara ng som man känner att man vill dela med sig av..

Kramis och ha en fin sommar alla !!!  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Clary
0

Då hakar jag på här.

Den 17 juli åker jag med en av mina söner och hans familj och min dotter till Thailand. Det ska bli härligt att umgås med dem i 14 dar och bara njuta av tillvaron. Min man passar på att åka med en av sina döttrar till Grekland under samma period.

Annars blir det att umgås med vänner och pyssla i trädgården som gäller

Hoppas ni alla får en fin sommar.

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

KattaH
0

Eftersom jag precis har börjat jobba igen blir det inte så mycket semester för mig i sommar, endast en vecka. Då ska vi hitta på lite med familjen och hade tänkt åka iväg och tälta med barnen för första gången. Ska bli spännande.

Hoppas bara vädret fortsätter vara så fint som det är nu.

Kramar till er alla.Cool

[Lady-Oona]
0

Ha det ljuvligt….jag själv ska ut på äventyr i vårt långa vackra land med husbil…vi följer väderkartan, inga bestämda mål…ska bli skönt…

må så gott därute och njutGlad

FiaH
0

Nu ska jag bara ta dagen som den kommer, har precis varit iväg 1 vecka i Turkiet, och en dag på Tosselilla sommarland. Min man har 1 vecka kvar, så vi får se vad som händer..Ska försöka njuta så mycket som möjligt iallafallSkrattande

Hoppfull
0

Vi har inte fått semester ännu (läs sambon då jag är sjukskriven) men nu på torsdag åker vi till Helsingborg med familjen för att fira. Sedan surfar vi efter en billig men bra husvagn som vi tänkte njuta lite av sommarsverige i.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

MariaJ
0

Idag ska jag till Åhus även om regnet dripper ner. Jag känner att det finns en som lockar dit mig oavsett vädret. Jag kanske berättar vidare sen….hihihihhih.. Kyss

Varma kramar och sol önskar jag er alla var ni än är i landet !!!!

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör