Symbolik
Jag undrar.. När ni ger er själva healing.. Brukar ni få till er bilder, symboler då? Hur gör ni för att tolka det ni får till er? Jag har svårt för det nämligen :/ Vore snällt om ni kan ge mig tips o råd ;)
Hej!
Jag kämpar med det nu. Jag vill gärna tolka färgerna, bilderna, känslonar, och ljuden men jag tror att det inte finns ett svar som passar allihopa ocg vi måste hitta svaren själva.
Ja men det är ju därför jag skrev den här tråden, för att jag vill ha tips o råd.. Jag tycker det är svårt o hitta svaret själv.. Det måste ju finnas något sätt att lära sig tolka det..
#2 Bilderna och känslorna är till för dig Soffe, bara du själv kan känna efter vad dom betyder just för dig. Samma bild kan betyda olika saker för olika personer, om du förstår..? ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Där håller jag inte med riktigt.. Visst är det till mig, men jag tror att med hjälp av andra så kan man hjälpas åt att hitta betydelsen av det.. Det är svårt att tolka det själv och då behöver man hjälp, det är inte bara att säga du får känna efter själv.. Kan jag inte så kan jag inte.. Det bara är så.. Det är som att säga till någon att h*n ska göra en sak yrkesmässigt som h*n inte har kompetens till.. Jag känner så iaf..
Okej, jag vet vad du menar. Jag kände detsamma innan.
Jag sa så tidigarea eftersom när jag frågade om olika grejer fick jag fler olika svar. Jag fick en början, men det var jag som måsta reda ut betydelsen för mig till slutet. Jag är inte klar ännu.
Fråga om en viss symbol och se vad du får för svaren eller slå den up på internet. Kanske du kan börja med det.
Lycka till.
Skönt att det finns fler som känner detsamma :) Jo jag förstår att om man frågar flera så kan dem säga olika, men då kan man ju ändå ta till sig det o känna efter vilket som direkt känns rätt på betydelsen.. Man får nog bolla en del innan man hittar det som känns rätt.. Och som du säger kan man ju kolla runt på internet oxå..
Tack!