Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 1093 ggr
Eleri-Twinkle
0

Hjärtchakra/solar plexus fråga?

Hejsan allihop

Jag behöver hjälp från er som kan och vet. Det är så att jag känner av dessa ovanstående chakran varje dag i stort sett hela tiden. Känslan jag känner är fysisk såsom i ett ständigt tryck och känslomässigt är det som att de värker, som av känslomässig smärta. Jag har försökt rena dem och hela men aldrig lyckats. Känns som att de är i stort behov av att balanseras. Snälla kan ni hjälpa mig med råd om hur jag ska göra och vad ni tror är orsaken bakom dessa "ömma" chakran???

Tack på förhand

E

FiaH
0

Vet inte om jag har några bra råd, men det första jag tänker på när du skrev om känslomässig smärta… Har du fångat upp ev smärta och jobbat med den, om det ligger någon, tittat på den och förstått den, för att sen gå vidare, inte stänga nere känslorna,, låter kanske som svammel, men jag hoppas att du förstår vad jag menar, ibland är det för min egen del, svårt att först heala, innan jag förstått vad det grundar sig på,,, har du även lätt för att ta på dig andras bekymmer och känslor, kroppen är ju som en centrifug, Men healing kan jag ju varmt rekomendera, och ibland kan det ta sin tid… Önskar att du finner bukt på det, värme och kram till dig/ Fia

Eleri-Twinkle
0

Jag vet vilka känslor som äger dessa chakran o det är rädsla. Till viss del vet jag källan o den har jag verkligen sattt tänderna i, men det känns som att det finns mer där, som inte ens jag med mitt inre sökande kan nå. Lite som att gå omkring med öppna sår.

Tack för ditt svar Fia, kraaaam

FiaH
0

Va bra om man säger så, att du vet vad som ligger till grunden, men har du låtit någon annan gett dig healing, balansering. Kan det vara känslor och rädslor, som ligger tillbaka, som kanske inte kan vara lätt att fånga själv, eller varför inte med regression? Hoppas du finner någon som vill hjälpa dig att känna av med hjälp av healing. Kram, kram

Denna kommentar har tagits bort.
Eleri-Twinkle
0

Jag har fått healing, men jag vet inte…jag kanske har för många lager av "ont". Regression har jag funderat på men är än så länge för rädd för att prova:-/

Kram

FiaH
0

#5 Man ska nog göra det när man känner sig redo, för mig löste det knutor som jag inte visste hur jag skulle hantera, och har fått ett sådant lugn, men som sagt, att vara redo är a och o.. Kram

Eleri-Twinkle
0

Jo jag känner som du, dessvärre har jag mycket rädsla i systemet som gör att jag backar trots att det kanske vore det bästa ändå…att försöka ta reda på menar jag. till en början skulle jag mest vilja få healing som riktigt känns*ler*

Kram

FiaH
0

Jag skickar dig värme av massorSkrattande

Eleri-Twinkle
0

Tack Fia*krama om*

Eleri-Twinkle
0

Någon mer som har tips råd ?Oskyldig

[Mariann]
0

Om du fokuserar på hjärtat… kommer det mesta andra att lösa sig självt, enligt min erfarenhet.

Hjärtemeditationer, och andra övningar som lägger vikten på hjärtchakrats utveckling och rensning kanske är en lösning…

Finns lite info om det på AU om man ursäktar här Generad

Mariann/sajtvärd AU

Hoppfull
0

Eleri jag instämmer med Mariann här… de meditationerna är kanon för just hjärtchakrat. Både lugnande och helande.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Eleri-Twinkle
0

Tack snälla, jag ska susa in på AU o läsa på*Kramar till er båda*

[Mariann]
0

*kram tillbax* Glad

Hoppfull
0

Tack tack, hittade du någe matnyttigt?

kram till dig med!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.