Heala bort dåliga känslor
Det är så att min pojkväns mamma har den så kallad healings kraften. (Eller nått sånt) Så en gång när jag var där. kände hon på sig att ja verkligen var väldigt deprimerad så hon ville Heala mig så första fick ja ligga på mage och då hade hon händerna på ryggen och sidan av magen m.m hon flyttade dem sakta och jag kände hur himla varm hon var. Sedan tog hon en orange sak på händerna/fingrarna (vet ej säkert) så höll hon händerna ovanför mig och ja kunde känna hur det riktigt drog. Sedan fick ja vända på mig och hon la flaskor på mig i olika färger. från pannan ner till grenen. Jag somnade då. Men sedan dagen efter så började ja skratta samtidigt som tårarna bara rann.
Men till min fråga. Kan man Heala bort dåliga känslor?

Hejsan Stormviskaren.. visst kan man det. De flesta låsningar och sjukdomar är relaterade till känslor. Blev bara lite nyfiken på att hon lade flaskor på dig. Vill du berätta mer ??
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag tror man egentligen skulle smörja in sig med innehållet i flaskorna. det var lixom som två färger i flaskan en uppe och en nere (jag vet inte riktigt hur ja ska förklara det.) vände man på den så blandades inte de två färgerna i flaskan. skakade man så blandades de lite men la sig snabbt igen. hon sa att det finns jätte många sånna i olika fäger men att en sån flaska kostar runt 150:- Hon 7 stycken sånna flaskor

oki.. jag vet inte riktigt vad det kan vara. Kanske chakrablandningar då.. låter ju spännande:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Det låter faktiskt som AURA-Soma oljor som hon använde,
#4 Ja AURA-Soma oljor är det! Sökte på google på bilderna där och det är sådana flaskor hon använde. :)