Kan healing "bota" det mesta?
Ni som kan utföra healing, vad ger ni er inte på för sjukdom/problem?
eller kan man ge healing mot/för allt?
Jag har fått healing för problem med nacke/axlar och har blivit mycket mycket bättre, bra är jag inte men det är stor skillnad. Jag har inte varit till sjukgymnasten på mer än ett år.
Jag har även fått lite healing vid behov när man är lite trött och orkeslös och jag har fått extra energi av det.
Just nu går jag igenom en del undersökningar och tester för att jag har för höga hormonhalter mm. Kanske det också går att få healing för iställer för att medicinera resten av livet.
Jag äter redan mediciner för andra saker och har ingen lust att äta mer tabletter.
Jag förstår att healing inte kan bota allt men förstår ni hur jag menar, kan man testa healing mot allt? Det kan väl inte bli åt "fel håll" så det blir värre.
Frågvisa Tatsu igen.
Finns inget som inte man kan heala - men healingen ska vara komplement till vanlig vård inte ett istället för! när det gäller sådant som livsuppehållande medeciner och liknande!
Sen kan vist healingen göra så att man inte behöver eller kan dra ned på vissa medeciner - men sådant ska alltid göras med läkares sammrådan!
Sammarbete är bäst!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Många läkare är ju emot alternativa behandlingar,och jag törs inte sluta med någon medicin som jag äter utan att rådfråga först.
Det känns bara jobbigt att behöva äta ännu mer, men jag är under "utredning" och min ålder talade emot viss typ av medicinering. Mer prover har tagits och jag skulle få vänta i 3-4 veckor för läkaren skulle rådgöra med andra läkare.
En jätte trevlig ung tjej som är läkare på Sundsvalls sjukhus, hon gör sig verkligen besvär och vill hjälpa mig.
Det är man inte bortskämd med när man har träffat läkare förut.
Ungefär som om man satt på ett löpande band, snabb undersökning och ut fort som sjutton.

Jag håller helt med Jane i inlägget. Det är viktigt att man har ett samarbete. Även om du tar mediciner och går på behandlingar hos en läkare, så kan man komplettera med healingen. Healing är ren livsenergi, och det är endast positivit att ha som komplement i vår ordinära friskvård eller behandlingar. Jag har själv varit delaktig i vissa fall där man sett ett mycket bra resultat…
Lycka till..Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör