Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 2842 ggr
ulraxe
0

ang healing..

Jag undrar om ni som utför healing har känningar/stickningar i händerna?

Den undran kommer pga att jag alltid får stickningar i händerna när jag kopplar in på de andliga..undrar nu varför? Jag har en känsla av att det är ngt jag kan ha användning av och ska lära mig mera om..har känt det en lång tid nu…

siberlina
0

jag får inte det

[Mariann]
0

För mig var det lite så i början.

Vi har ju chakran i händerna.

"Känningar"  för mig är mer som värme och aktivitet, som iaf jag inte upplever som stickningar, det har jag hela tiden vid healing o meditation.

korseett
0

japp det får jag, som sockerdricka i kroppen!

kaja
0

Jag känner mig varm och det sticker i händerna, en gång fick jag ett rött märke i ena handen men när jag renade mig så försvann det.

Renate
0

Jag får stickningar både i händer och fötter.

Renate

[Chakra]
0

Jaa, jag känner värme och "strömningar" från händerna när jag sänder eller ger någon Reiki!

FiaH
0

Jag får en otolig värme, och kanske någon gång  lite stickningar…

Tiia
0

ibland får jag det,det var nog mer i början,nu är det mer värme

zayla
0

När jag fick för första gången distanshealing förra hösten kände jag pirrning i händer upp till armbågen. Jag minns inte om jag fick värme men pirrningen gjorde ett starkt intryck på mig iaf…. Glad Det var ju oxå första gången som jag fick healing överhuvudtaget.

ulraxe
0

Tack för alla svarGladJag har som sagt alltid haft en inre övertygelse att jag ska göra ngt med mina händer.Pirrningarna har lixom bekräftat det oxå. Men jag vet inte än om det är meningen att det är healing som jag ska arbeta med lr inte.

Hur tycker ni att jag ska gå vidare med det?

Hur gjorde ni när ni började med allt?

Väldigt tacksam för svar..

[Mariann]
0

Det är hur som en aktivering/rensning av dina chakran i händerna, så det låter som det är healing som ligger nära till hands…

Jag gick ju kurs i Danmark…

Ett annat sätt är ju att böja meditera och på så vis rensa dig själv dina kroppar och antahkaranakanalen, så du kan få en så ren och stark kanal som möjligt.

ulraxe
0

Hur gör jag då??För att rensa mig själv.

Jag brukar ofta fylla mig själv och mina chakran med Guds ljus,kärlek och styrka.Är det sånt du menar lr?

Jag har under min senaste meditation bl a gjorde det och bett Gud om att öppna upp mig och leda mig rätt…

Och efter det har det satt igång saker i min kropp..Det sticker mer i händerna och det känns som om det vibrerar i hela kroppen..

Sedan hände en super fräck grej i dag.Jag och min man var i stan och åt mat.Där såg han en som han känner igen(jag har aldrig sett honom) men min man kom inte ihåg hans namn.Jag kopplade upp mig mot det andliga..och fick fram först att han hade ett namn med ett i.Sedan kom namnet Nils fram i min tanke.Precis när jag fick fram det..så sa min man att den där mannen kallas för Nisse.Jag tappade hakan och vart glad samtidigt:)

jag är väldigt tacksam för att ni alla hjälper mig fram i allt detta.

[Mariann]
0

Jo ungefär så menar jag,

be om att du blir genomströmmad av Guds  ljus och kärlek, be om att du må bli rensad , öppen och bli guidad rätt… eller vad du nu upplever är viktigt just då!

Kalla på det kosmiska ljusets beskydd först bara och be sedan och upplev/visualisera det ske och sitt i ljuset som faktiskt kommer genom änglarnas hjälp!

kaja
0

Jag brukar skölja av mina händer under kallt vatten och tänka att all smuts rinner ut i avloppet.

ulraxe
0

så brukar jag göra när jag duschar…Jag ser i mitt inre hur allt negativt och gammalt försvinner ner i avloppet..och sedan "förvandlas"vattnet över min kropp till..Guds ljus och kärlek..och med det fylls hela jag på med positiv energi och kärlek…

Jag känner mig som ny efter en dusch..

[Mariann]
0

#14 #15 Jag gör också något liknande Glad

Först ber jag att ärkeängeln Mikaels rensande änglar rensar mig och hela mitt hus från sådant som inte fyller något syfte! jag känner också hur vattnet rensar mig och att det liksom rinner bort…

När jag sedan sköljer bort tvålen, så ber jag till Kristus om det gyllene hjärte ljuset, att det fyller mig och huset med nytt liv, ber om att alla som jag kommer i kontakt med ska fyllas av detta genom mig och att de ska märka det nya livet…

umbra55
0

ja, pirr och hetta.. Det tolkar jag som kontakt med energikroppen (den andres)