Healing iFokus

Healing

Etikett: upplevelser
Läst 577 ggr
MariaJ
0

Vilka har/hade du kontakt med ??

Jag har en fundering som vore intressant att utforska. Jag har inte haft kontakt med min mormor direkt på jorden, för hon gick bort då jag endast var ca: 2-3 år. Min mamma har heller aldrig direkt berättat om henne, så hennes energier och liv har inte heller fortsatt efter hennes död.

Jag har kontakt med min mormor idag från andra sidan, och ibland kommer hon igen väldigt kraftfullt och det är fantastiskt att känna hennes närvaro och energier.

Hur långt tillbaka i släktledet har ni kontakt nu på jorden? Har du kontakt med dina föräldrar och dina mor och far föräldrar ? eller kanske ännu längre tillbaka.. Har du kanske upplevelser som jag att de kommer igenom från andra sidan och berättar hur allt var och vad som hände.

Dela gärna med dig av din historia.. Vore spännande !!

Kram och ljus till er .. Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

CatarinaJ
0

Den kontakten jag har med mina föräldrar är från andra sidan och det är mest min pappa! Min mamma är så gott som aldrig här. Mina far- och morföräldrar har jag ingen som helst kontakt med. Däremot min farfars bros fru, hon har jag lite kontakt med oxå från andra sidan, men hon betydde så mycket för mig!

FiaH
0

Den kontakt jag har haft, är med min farmor, som jag oxå hade kontakt med i livet, även min morfar, som jag med hade kontakt med i livet, men sen är det kul, jag har fått kontakt med min pappas fastrar, som den ena dog 1968, och jag är född 1976, vid ett antal tillfällen, fantastiskt tycker jag. Min farfar gick över när jag var ca 10 år, men honom har jag inte fått kontakt med ännu, vi får väl se. Jag har även haft kontakt med min faster, min svärmor, och en kär vän, ja, jag kommer knappt ihåg alla, för det är ganska mångaSkrattande

catfoot
0

Hej, en nying här…Är lite smått intresserad av detta,men saknar förmågan att nå fram.. 

Jag skulle så gärna vilja ha kontakt med min pappa. som jag saknar så fruktansvärt mycket, fast det är 19 år sedan han gick bort..Men jag har inte förmågan att nå den andra sidan..Är lite smått avundsjuka på er som kan..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

FiaH
0

#3 Önskar dig varmt välkommen hit till oss, och hoppas du ska trivas..

Och med tålamod, så kommer det säkertSkrattande

CarolineO
0

Jag har kontakt med min farfar… Lite skoj, det där, han bodde i Skepparslöv (bl.a.) och ligger begravd där. Och var har jag fått jobb? Jo, i Skepparslöv! Det roliga e att det e en ganska liten håla med i stort sett bara 2 företag i, och jag har hamnat på det ena…   Nu behöver det ju inte vara så att han har ngt med det att göra, men d e lite skoj  =0)

Jag hade kontakt med honom även då han var i livet. . Han dog när jag var 13 och innan dess träffades vi vid födelsedagar och dyl. Så egentligen kände jag inte honom så väl, utan jag har lärt känna honom nu i efterhand.  
Så nu kan jag vara med och diskutera när övrig släkt etc. pratar om hur han var, det kunde jag ju inte innan…   Det känns fantastiskt kul!

I övrigt har jag kontakt med mina djur som gått bort. Ciccis blöta nos kommer på armen ibland   =0)

catfoot
0

#Tack..Jag tror inte ens att jag lyckas nå fram ens med mycket övning…Jag har verkligen försökt att få minsta vink av min far, men aldrig sett ett tecken…

OT/Snyggt ....

CarolineO
0

#6  Det kan ju också vara så att du försöker för hårt…?  Ibland är det bättre att försöka släppa det, och bara låta det komma.

catfoot
0

# 7..Ja, kanske du har rätt…Jag vill så gärna, utan resultat…Vill så gärna få se han igen efter alla dessa år..Har så många frågor, som jag aldrig fått svar på, frågor jag aldrig frågade…

OT/Snyggt ....

FiaH
0

#8 Hoppas verkligen du får uppleva det, och jag tror aldrig att det är för sent, men det kommer, när det komma skall, jag vet till mig själv att i så många år ha viljat, men en dag när jag minst anade det var jag redo.

En fråga, brukar du meditera??

catfoot
0

#) nej, jag har aldrig mediterat..Har svårt att finna det lugn som krävs..Att skjuta alla miljoner tankar åt sidan, tycker jag är jättesvårt..men skulle så gärna vilja meditera, tror att jag skulle må bra av det…

OT/Snyggt ....

FiaH
0

#10 Precis, det kan vara jättesvårt i början, men det är till att inte ge upp, jag tror att du har väldigt mycket att hämta i att lära dig det. Det finns ingen meditationsgrupp där du bor, för det kan vara lättare då, man får tips och så… Lycka tillSkrattande