Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 881 ggr
mona43
0

Hej!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill någon försöka läsa av mej?

Vänliga hälsningar Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

annise
0

jag tycker det känns som du är en trogen kvinna och att du har lätt att lära dej saker som du vill lära. att om jag når även skolåldern så gick det bra och med rätt så nöjda betyg.

jag tror att du har en syster som är ljusare i hår färg. rätta mej om jag har fel älskar djur jobbar med vården om det är gamla kan jag inte säga precis men är nöjd med ditt liv.du älskar att umgås och har en del vänninor. du gillar att pyssla med lite broderi får jag en känsla av ditt kort.

åsa

Tiia
0

hundar är ditt liv,ja,djur i allmänhet

vet oftast vad du vill,när du går in för något,gör du det med hela hjärtat

hatar orättvisor

mona43
0

Hej annie!

Stämmer att jag är trogen mina vänner och min sambo, har lätt för att lära mej saker jag verkligen vill lära, skolåldern var bra med bra betyg i låg och mellanstadiet, men i högstadiet blev det sämre, skolkade endel och betygen gick ner enhel del, men de skulle säkert legat högre om jag inte blev så skoltrött. Har inte så många vänninor men de jag har är jag verkligen rädd om. Broderi är inte min sak tyvärr. 

Tusen tack endel saker stämde Glad

"Ingen är felfri"

mona43
0

Hej Tiia!

Växte upp med hundar, de var mycket viktiga då, men även katter osv, växte upp på en bondgård där det fanns mycket djur som jag gärna skötte om, nuför tiden är det mina katter som betyder mycket, skulle kanske kunna ha en hund längre fram igen i livet. Stämmer att om jag vill och är övertygad om en sak så gör jag det med hela hjärtat! orättvisor gör mej både arg och illamående, då ser jag verkligen röttLedsen

Tusen tack det stämde riktigt bra! Skrattande

"Ingen är felfri"

mona43
0

hej igen annise!

Läste inte allt du skrev ordentligt! Jag har ingen syster som är ljusare i hårfärgen men däremot en bror, jag har alltid önskat mej en syster! jag har jobbat inom äldrevården endel tidigare, periodvis är jag nöjdare med livet och andra perioder är det jobbigare…

Tack igen!

mvh Mona

"Ingen är felfri"

annise
0

var så god. jag är själv en designer och gör smycken.annise

kaja
0

Du är för det mesta glad och har ett klingande skratt!

mona43
0

Det stämmer kaja! Skrattande

"Ingen är felfri"

kaja
0

Tack för svaret, man växer ju när man har rätt, och vågar lita på sig själv mera.

Kramar

mona43
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! 

får se om jag själv klarar av att våga läsa av någon, ännu är jag nog lite feg tror jag!

Tack för att ni prövat, om någon fler vill pröva så får de gärna göra det Glad

kram Mona

"Ingen är felfri"