Förföljd av elfel i motorer..
Hej alla
Jag har en son som av någon anledning får mystiska elfel i bilar, skoter fyrhjuling. Det spelar ingen roll om det är nya eller gamla motorer och hittills har alla elfel varit av en typ som ingen, vare sig verkstad eller motorgenier stött på tidigare.
Både han och jag tror att det har någonting med hans energier att göra, ungefär som jag själv brukar tömma batterier i bilar eller glödlampor när jag är på gränsen till att braka i väggen. Kruxet nu är att varken han eller jag kan förstå varför han ger elfel till alla motorer. Det är inte bara irriterande, det blir dyrt också och bor man i glesbygd är bilen nödvändig.
Snälla hjälp oss fundera.Han har inte kunnat minnas sina drömmar på flera månader, fast han är väl medveten om att vi drömmer varje natt.
allvarligt alltså. Det kan ju finnas oknytt eller troll med i bilden. Jag hade en efterhängsen varelse som gjorde så att proppen gick när jag skulle använda elektriska apparater medan min väninna kunde ha på hur mycket som helst utan att det hände något. Katten reagerade också på denna varelse och gillade den inte. Vi fick bort den genom att säga till varelsen att du får väldigt gärna vara här men att den ska låta bli att "förstöra" och reta katten. Efter det så slutade det. Vi fick till och med tillbaka saker som försvunnit för oss under perioden.
Tack korseett. Han hade när han var yngre en hel del otrevliga besök på nätterna. Sedan fick vi höra att det varit en galgbacke i närheten av där vi bodde, och vårt hus låg på den plats där fångarna fick vänta på avrättning. Måste prata med sonen och höra om någon av dem följt med honom därifrån.