Idag längtar jag efter healing
Skall igentligen inte klaga men ihelgen har mina armar axlar och muskler i dem bestämt sig för att kännas. Nu har jag skrivit av mig
Var rädda om varandra

ojdå, du får höra av dig om du vill ha distanshealing innan onsdag, var rädd om dig /Anders
TAck Anders för din omtanke. Återkommer gärna om det inte ger med sig.Är ju sen söndagkväll. Blir bara så trött på att jag inte vet vad det är. Borde skärpa mig kanske och gå till doktorn. Har haft frusen skuldra och är lite utsliten i den högra axeln redan, vad jag har förstått. När det börja hjälpa lite med elakupunktur och sjukgymnastik sätter den vänstra igång. Men många har det mycket mycket värre. Tack än en gång
Var rädda om varandra
Gomorron på er.
Skall strax iväg till jobbet. Känner mig så trött och lite nere. Det är mycket att göra. Men det är likt för alla. En av kollegorna har lite lätt att låta det gå ut över andra. Har ni lite lust så tar jag tacksamt emot healing idag. JA jag ber nog om för hela arbetsplatsen. Stort tack.
Var rädda om varandra

Skickar healing till dig Signemo. Skickar även till arbetsplatsen.
Hoppas du får tid till vila och ro efter jobbet så att du hinner ta hand om dig själv. Idag har solen lyst nästan hela dagen där jag bor - hoppas du kan föreställa dig den och låt den lysa med sitt varma sken över hela dig.
Kram och healing från Tummelisa
Tack snälla Tummelisa. Har just kommit hem från jobbet. Det är otroligt men. Kunderna har varit extra goa ( det brukar de vara :-) ). MIn kollega har varit mycket lugnare. Solen har tittat fram. Det har varit arbetsro trots jäkt. Nu skall jag sitta här och bara vara. Ja jag skall äta lite också. Tack igen.
Var rädda om varandra
Läs inte
Är bara så trött, på mig själv, på jobb, på att jag inte vågar förändra mitt liv. Och då menar jag inte att flytta. Sen är jag trött på min axel och arm. Jag vaknade flera gånger inatt. Sen är jag trött på att jag gnäller nu, men det är så skönt att skriva av sig.
Ha en fin kväll raringar
Var rädda om varandra
#6 Visst är det skönt att skriva av sig när man inte känner sig på topp, tycker det är bra att du gör det. Sänder varma tankar och kramar till dig
Tack snälla FiaH. Ha en fin söndag. Kram
Var rädda om varandra