Healing iFokus

Healing

Etikett: alternativbehandling
Läst 1445 ggr
ninna37
0

nån som vet nått om kraniosakral terapi

Hej !

Är det nån som vet nått eller erfarenheter om kraniosakral terapi

Vore tacksam för alla svar

Ninna

FiaH
0

Jag har ingen erfarenhet, men gå in på google, där fanns mycket bra information. Skrattande

Ensamfaren
0

Jag har fått två behandlingar…Det ger extra energi ett par veckor eller så…Vill du veta något speciellt så skicka ett PM

//Ensamfaren

Mitt företag: www.bytatak.nu

Magi-cat
0

jadå Glad Jag utövar det, har gått utbildning och har även fått behandlingar för min nacke, vilket gjorde stor skillnad. En fenomenal metod….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

britt-mari
0

Min dotter har fått behandling med kraniosakral terapi mot depression. Det har gjort underverk. Hon blev mycket lugnare och kunde ta motgångar mycket bättre efter behandling.

Det räckte inte med en behandling, men för varje gång gick det längre tid mellan behandlingarna och nu ringer vi bara och bokar en ny tid om vi känner att depressionen är på gång  och "batteriet" behöver fyllas på. Det var helt underbart när vi hittade vår terapeut, Gun, och kände att positivitet började komma tillbaks.

Kan rekommenderas!

ninna37
0

Hej igen !

Tack för era svar , har varit på behandling nu två ggr och känner dess effekt och är lika fantasktiskt när jag är där, känner att det verkligen fungera….mycket givande

Magi-cat
0

Det står i veckan Året Runt om kraniosakral!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

FiaH
0

Är det ingen av er som har testat som vill skriva lite om den behandlingsformen?