Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 558 ggr
JenyPeny
0

Hjälp med broschyr

Hej

Jag har nyligen utbildat mig inom healing och nu vill jag komma igång och jobba med det. Då kan det va bra att ha en broschyr som beskriver vad healing är och hur det kan hjälpa människo att må bättre.

Snälla, hjälp mig

Kram

jwen
0

Hej.

Om det är Reiki-healing och du är medlem i Svenska Reikiförbundet så kan du hämta ner en broschyr från deras hemsida där du även kan skriva in dina egna kontaktuppgifter i en speciell ruta.

Väldigt bra att ha när man delar ut till de som vill ha behandling.

JenyPeny
0

Hej

Tack för hjälpen "jwen" men det är inte reiki-healing jag utövar utan intuitiv spiritell healing. Men ska kolla på deras sida, kan säkert hitta något klokt ändå. 

Fler tips mottages gärnaGlad

[trumman]
0

Vad är det du vill hahjälp med? Vad som ska STÅ i den, eller hur man rent praktiskt utformar en broschyr?

Antagligen är det det senare, eller hur? :) För kan du inte ens beskriva vad du själv håller på med skulle inte jag villa betala några pengar för en behandling Cool

Mvh, T

gllittra
0

Hej Jeny PenyGlad

Jag förstår hur du känner. Är själv spirituell healer å vet hur svårt det kan vara att sätta ord på det man gör. För när det gäller mig så handlar det mycke om ljus å kärlek. Det är lätt för en som har varit i kontakt med healing att förstå vad det handlar om.

Jag är är en kanal för ljus å kraft som jag sänder vidare. Att healing innebär så mycke allt från att blåsa på ett barns sår till ett leende på gatan. Jag kan tala för mig själv och om hur jag upplever det. För jag vet inte hur andra healers upplever det .Har själv svårt att sätta ord på den underbara bubblande känsla jag får när jag ger.

Jag skulle själv vilja ha hjälp med att sätta ihop en broschyr om vad healing igentligen är för en som aldrig hört talas om det, så det uppfattas på rätt sätt.

För visst vet vi alla här vad healing innebär. Å vi vet även hur man kan ifråga sättas å man finner inte orden.

Kan vi inte hjälpas åt att sätta ord på hur man förklarar vad healing är.

Stor varm kram till er alla.

en extra kram till dig Jeny för jag tror  att du vet  vad det hela handlar om.

Sejdman
0

Utformning av text blir bäst om den kommer från hjärtat så att säga. Många har svårt att skriva ner tankar eftersom de hakar upp sig på stavning och dylikt redan efter första raden… Skriv istället som du känner och titta inte på texten förrän du är klar - DÅ, först DÅ så rättar man stavfel och fel meningsbyggnad mm.

Har man svårt för detta kan man tala med en bra vän om det man vill berätta i sin text och låta denne skriva ner en bra text - då får man en utomstående att sammanfatta det som denne finner viktigt och man snurrar inte själv in sig i alltför djup fakta och sådant som man lätt gör när man skall skriva om ett "eget" område.

Handlar din fråga om det praktiska i att producera en broschyr så finns bla. Vistaprint som trycker visitkort och broschyrer mm. till en billig peng eftersom du själv gör allt jobb på nätet och de bara trycker.
Annars finns en bra funktion i Microsoft Office - Publisher - där man kan göra egna broschyrer!

Kluve

Vibeka
0

Ett tips JennyPenny är att när du har kommit fram till vad det ska stå i din brochyr gå in på

www.vistaprint.se

Där kan du beställa fina brochyrer till ett humant prisFlört