Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1460 ggr
solfager
0

varför törstig?

Har en fråga som jag undrar lite över jag har precis provat på healing och det var suveränt. Men nu till min lilla fråga varför blir en del så törstiga efter att dom fått healing? Jag blev det inte men pratat med en del som blir det.

Elisabeth-J
0

När man ger eller får healing så handlar det om starka energier och det är vanligt att man blir väldigt törstig. Man brukar rekommendera att klienten dricker mycket vatten efter en behandling för energierna påverkar starkare än man tror ibland, man behöver mycket vätska, vissa blir även hungriga efteråt. När jag har gjort en konsultation eller haft en seans så dricker jag massor av vatten och jag blir väldigt hungrig, det är för att det tar energier som vi måste fylla på annars är det risk för att man snart får huvudvärk bl.a. Även personer som sitter i lokalen vid storseanser känner starka energier och dricker mycket vatten. En del frågar ibland varför dom får huvudvärk osv så jag ser till att det finns vatten till hands och rekommenderar personerna att dricka det pga att dom påverkas av starka energier.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

solfager
0

Tackar för svaret! Då hade jag inte så fel i mitt eget tänkande ang varför.

MariaJ
0

Vatten är även renande, så om man fått healing så kan vattnet även sätta igång att tömmas från kroppen, och då är det viktigt att fylla på vätska i kroppen. Jag blir även väldigt kissnödig efter session som jag hållt, eller direkt efter en healingbehandling. Det startas en process i kroppen även för mig som utövare. Detta är ju också ett tecken på att energierna strömmar igenom en.. 

Jag håller helt med EJ ovan, att energierna gör att man blir törstig.

Några ord från mig // MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

april4
0

Hej. Vet några som efter att ha haft väldigt ont nånstans och fått healing. Oftast direkt efter helingen blir man/dom jättedåliga i magen. Är det en slags rening som händer i kroppen och att det onda då har kommit ut?

korseett
0

Ja det är också rening. Magproblemen kan sitta i flera dagar om man har mycket som ska ut den vägen. Alla öppningar som avger något, som sekret, svett , urin, avföring, kan aktiveras och rensa ut. Klåda kan också hör till utrensningarna.