Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 440 ggr
ninna37
0

Healing....dock ej mitt huvud

Hej !

Jag har en liten fråga ang om healing…jag har gått på ett par healingbehandlingar nu ett tag och har liten undran,…Hon kan inte jobba lågt ned mot mig utan måste hålla sina häänder ganska högt upp , när hon har händer för lågt så händer det konstiga säker , jag får öronsprång eller smärta där hon är….dock så kan inte hålla på vid mitt huvud utan jag får en super smärta i huvudet , det känns som skallen ska gå sönder , det blixtra…det hjälper inte att försöker "lura" mig utan jag känner direkt när hon är där..hon kan inte riktigt föklara det …Är det nån som kan ge mig en föklaring på vad som händer ??

MariaJ
0

Det kan vara så att du är en tänkare, så huvudet är fullt av små block..Du kan även ha mycket blockeringar kring öron, hals, nacke, huvud osv… När man jobbar vid huvudet så hör jag ofta att de får lock, eller att det smäller i öronen, det sprakar eller smärtar på vissa punkter i huvudet. Jag har aldrig sett det som ett hinder, utan jag fortsätter att jobbar fast jag ber om lite mindre flöde. Jag lyssnar däremot ALLTID på vad min klient säger, om h*n vill sluta så slutar jag..

Jag tror att detta är väldigt individuellt och att vi kan känna av på flera olika sätt. Min son kan få stötar i kroppen när jag ger honom healing, och det finns andra som får ryckningar och eller känna rysningar, värme, kyla, vind mm…

Så länge du anser att det känns bra för dig sjäklv när du får behandling, så kan det fortsätta, men känner du obehag så be healern att avstanna energierna så du kan prata om hur du upplever det..

Vänligen MAriaJ

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

ninna37
0

Tack Maria för ditt svar…hon som jobbar med mig i healingen är  väldigt lyhörd och går inte vidare om jag upplever det smärtsamt…hon kan inte jobba alls vid mitt huvud…hur vi än gör ..om man jämför smärtan så är det som 1000 knivar som attackera huvudet …alltså riktigt ont …

Jag kan tillägga attt jag får färger vi alla områden hon jobbar och det är det bra sätt och se vad som har hänt …

Jag hoppas att det ska lätta vid huvudet…

Kram Ninna