Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 851 ggr
Opal
0

Blev frysen...

När jag skickade distanshealing idag så blev jag så frysen efteråt. Vad kan det betyda?? Är det fler här som har känt av det?? När jag ger healing och personen kommer hem till mig så blir jag så varm.

Elisabeth-J
0

När man arbetar med energier så kan man bli varm eller frusen, så det beror nog på att det tog mycket energi av dig :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

FiaH
0

Det har hänt mig också innan, och säger som Elisabeth, det har nog med att det har tagit mycket på din egen energi

[trumman]
0

Om det var mer av en utdragen "frys-rysning" (om du förstår skillnaden? :) du upplevde handlar det om att du FÅTT kraft, och kanske påhälsning av välvilliga naturandar från ditt arbete.

Soffe
0

För inte så länge sedan sände jag healing till en person som hade ont i halsen och hon kände att hon frös.. Blev fundersam på om min healing fungerade?

[trumman]
0

Just att frysa, rysa verkar vara en generell reaktion på saker och ting som rör sig lite utanför den normala verklighetsuppfattningen.

Det kan vara en naturlig reaktion från kroppen då den möter ngt som är lite utanför dess erfarenhetsvidd. Jag ryste och fryste själv i början då det begav sig, men nu efter alla år så händer det extremt sällan.

Anco
0

Finns kanske nån sanning i det gamla ordspråket när nån ryser "att det går nån på min grav". :-)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[trumman]
0

#3 Varför har mitt inlägg blivit ändrat??

MariaJ
0

Trumman, det är väl inte ändrat ?? skulle det vara det ??

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[trumman]
0

Ja, inledande text borttagen.

Men men, jag börjar bli van…

Glad

Opal
0

Okej tack. Ska tänka nästa gång på hur det känns. Förut när jag skickade så blev jag inte frysen. Fick höra sedan att den här personen somnade under vår stund.