Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 611 ggr
Opal
0

Healing till sjuk

Nu har jag en liten undran. Brukar ni sända healing till någon som är sjuk, förkyld, feber?? Gör det något om personen är sjuk eller spelar det ingen roll??

MariaJ
0

Det gör inget om personen är sjuk, det är ju då man oftast behöver lite extra energi. Det viktigaste är att du får skicka healing till personen, så fråga först. Men det brukar den som är sjuk tacksamt ta emot..:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Opal
0

Okej, Jag vill ju inte göra något dumt. Jodå, jag ska fråga om personen fortfarande vill ha healing.

Trevligt att se dig här igen Maria.

[trumman]
0

Värme, vatten (whisky säger några ;) och vila vid förkylning och feber. Int tyck ja det ä lönt å slösa kraft på nån healing där inte tycker jag. Vid allvarligare sjukdommar eller kriser är det mer aktuellt. 

Ska man därimot skicka kraft till någon så är det bra om man gör det genom/via ett "filter" av ngt slag så inte all power kommer rätt in. En stackars sjuk människa kan det bli för mycket för. Då kan man också skicka utan att fråga först.

Jag jobbar med ett andedjur som hjälper mig att agera filter. Djuret ställer sig vid den sjuke, och jag skickar kraften direkt till djuret, som vidarebefodrar det i lagom mängd till sjuklingen.

Det har visat sig fungera mycket bra.

Erika-A
0

Jag skickar till dem om dem ger sitt tillstånd det vill säga. Det är ingen fara att skicka till någon som är sjuk.