Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 3487 ggr
FiaH
1

Ärkeängel Ariel

Ärkeängel Ariels namn betyder " Lejon av Gud" Ariel beskyddar naturen och naturväsen som finns i naturen, så som älvor, alver. När Ariel finns i din närhet kan du ofta känna eller höra vinden.

Ariel inspirerar oss att gå ut i naturen och hämta kraft och inspiration, när vi känner oss trötta.

Ariels färg är grön, ljusgrön, mörkgrön..

korseett
0

Det känns som om Ariel är den som jag får budskap från nu eftersom jag ideligen får hintar om att jag ska ut i naturen. härom natten en dröm om islandshästar och de står för att vara ett med naturen.

FiaH
0

#1 Precis, kanske dax att gå ut i naturen. Har du hästar?

korseett
0

jag har haft hästar, men jag har börjat offra vid en kraftplats vid bäcken vid fullmåne så jag har efter det börjat få fingervisningar om att det är den vägen jag ska vandra. Naturens väsen kommer att hjälpa mig och antagligen ärkeängeln Ariel. Jag är djurmänniska och bor på landet, jobbat med både kor och hästar så naturen är det som jag känner mig mest hemma i.

Inte den här fullmånen men den innan så fick jag också ett budskap om att jag gör rätt och är på rätt väg i form av en ensam skogsduva som bodde hos oss i en vecka. Den typen av duvor övervintrar helst inte- ja kanske inne i städerna men inte här hos oss på landet.

FiaH
0

Visst är du rätt, låter helt fantastiskt. Naturen är fantastisk, och man ska nog lyssna och se dom budskapen det ger