Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1223 ggr
MariaJ
0

Positiva tråden....

Det är härligt när man känner sig positiv. Man känner själv hur man skiner och lyser upp över allt. Vad gör dig positiv och glad ?? Här får man skriva allt positivt som man känner just för ögonblicket man läser denna tråden.

Varsågoda och bjud healing.ifokus på din positiva energi just nu Skrattande

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

korseett
0

Jag känner mig positiv och glad väldigt ofta. Jag är en sådan typ antar  jag. Men speciellt när jag lyckats med något eller får vara med mina djur

fridelfina
0

Åh, jag är en sån som korseett, positiv för det mesta.

Idag när jag gick från skolan så kom det några stora fåglar i flock och flög över mitt huvud, det kändes maffigt och gjorde mig glad. Vet inte om det var änder, flyger de i "slarvig formation" tro? Det var inte så där perfekt som svanarna gör, men i samlad tropp iallafall. Det var nog mest ljudet av vingslagen som gjorde det maffigt…

EvaNy
0

Det som gör mej positiv kan vara när alla hemma är glada, hjälpsamma o på bra humör, ett vänligt leende utan orsak, en bra låt på radion, snöflingor utanför fönstret… ja, det finns så mycket!

signemo
0

Jag är nog också en positiv person , tror jag. Blir glad när folk ler mot mig,säjer nått vänligt, när ungarna ringer, när jag får kramar, när kunderna tackar för att de fått prata av sig ( var mycket efter stormarna). Sen blir jag glad när solen skiner och när jag sitter här vid datorn , har kanske fått en fint pm. Ja, det är nog igentligen lätt att bli glad för mycket i vardagen.

Var rädda om varandra

Bybo
0

Jag är även jag en positiv person FAST jag får mina dalar (stora sådana) men jag låter aldrig andra bli påverkade av det på gott å ont. En del säger att jag har en mask..hm..å det har jag nog trots att jag är mig själv….

CarolineO
0

Jag är alltid positiv och glad när jag är med mina djur     =0)

felixifokus
0

En lugn lördagmorgon med te, tidning och melodikryss Glad

Citronmeliss
0

Hos mig skiner solen idag och det är underbart!

Solen ger mig extra av den positiva energin så låt den flödaSkrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bybo
0

Sport på TV:n!! :-D

FiaH
0

#9 Precis, och man får ju inte missa handbollen i kväll ellerSkrattande

FiaH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En stor glädje idag var när jag av min vän och svägerska Katta, fick dessa tavlor som hon ritat till mig, dessa djur ligger mig så varmt om hjärtat. Tack Katta

Bybo
0

#10 Jaaa!! Handbollen hade jag glömt…tack…Å du, GRATTIS i efterskott!! Kram!!

FiaH
0

#12 Tack så mycket. Kram FiaSkrattande

korseett
0

sportfånar *fnys*

positiva för mig idag är att maken är hemma igen, strömmen har inte försvunnit och mina katter är underbara.

Bybo
0

#14 *skratt* Och nu vann Björn Ferri!! ;-)

FiaH
0

Yeeessssss!!Flört

korseett
0

#15 det här kan jag se om jag är tvungen. Ridsport, ishockey, skidskytte, längd, alpint, simning och lite friidrott. Alla bollsporter går bort. Fast gäller det OS kan jag se nästan allt men fortfarande inga bollsporter*asg*

Bybo
0

#17 Ja men, då bor det en liiiten sportfåne i dig med ;-) Jag älskar fotboll..och handboll kan bli så galet spännande…

Skönt att kunna vara lite ytlig och ha glädje av att se på olika sportevanemang ;-)

FiaH
0

#17 Hm, inte gilla bollsporter, tänk dig att du är på Anfield Road och lyssnar på You never walk alone, som liverpool klacken sjunger. Huu, jag får en positiv rysning i hela kroppenFlört

korseett
0

aldrig fattat meningen med bollsporter faktiskt och kan inte ens tänka mig att gå på en match oavsett division. Jag ger mig tusan på att den dagen jag får barn kommer det att bli en fotbollstok som man får skjutsa omkring *asg*

FiaH
0

#20 *s* Det skulle inte förvåna, om dom blev tokiga i bollsporter, men barnfotboll kan vara kul, alla på samma håll…

korseett
0

och göra mål för fel lag- ja barnfotboll kan vara rätt roande faktiskt

MariaJ
0

Jag gillar att kolla på ishockey och handboll, jag kan även glida in i fotbollen om Svergie spelar Vm och är i slutspel.. annars avtackar jag mig nog fotbollen. Jag älskar friidrott.. där kan jag fastna hela dagen om det är Os eller Vm eller något stort. Jag är så faschinerad av våra enormt duktiga idrottare.. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Det positiva idag, är att barnen är på bättringsväg, har varit för mycket sjukstuga nu.

catha
0

I natt stormade de det och jag hoppas att vinden tog med sig alla negativa energier som har lagt en matta över oss lite till mans…

idag lyser solen och sprider en massa positiva energier istället.. :D