Jag kommer avsäga mig....
Nu kommer jag att söka efter en bra och seriös person som kan ta över healing.ifokus. Jag har mycket arbete med grupper/ kurser / behandlingar/ ect, och mycket nya saker som är på gång in i min verksamhet. Jag känner att sajten kräver mer än vad jag kan ge den just nu, så detta känns som ett rätt beslut. Jag värnar naturligtvis först och främst om alla er medlemmar som finns på sajten, och det är just därför jag nu tagit detta beslutet. Att lämna sajten just nu känns bra, för jag har jobbat upp ett aktivitetsindex, som jag hoppas kan hålla i dig.
Om ni har intresse av att ta över healing.ifokus så pm:a mig och skriv varför just du vill ta över den. Jag kommer läsa alla inkomna pm och sända er ett svar på mitt beslut.
OBS !! Detta ska även gå genom ledningen på ifouks, så det är INTE endast mitt val av Sajtvärd.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ tråkigt att du lämnar över men jag förstår dig.
Önskar dig allt gott av hela mitt hjärta.
Kramar Siv
Medarbetare på Feng Shui och Indien
tråkigt men du måste låta din verksamhet gå före. Önskar dig lycka till med både det och att hitta lämplig sajtvärd
jag önskar dig all lycka i framtiden

Åh, vad tråkigt
Jag hoppas nån god själ kan ta över efter dig, Maria.
Jag vill ändå önska dig Lycka Till
Ja, som Maria skriver, hon vill ägna mer tid åt andra saker och det har vi full förståelse för.
Om det finns någon när som vill ta över och driva Healing.ifokus.se vidare får ni gärna höra av er. Mer om vad det innebär att driva en iFokus-sajt kan ni läsa här:
http://www.ifokus.se/ForHosts.aspx
Tack Maria för det arbete du har lagt ner på att göra Healing iFokus till en bra sajt!
Vänliga hälsningar
Niklas
iFokus

Vad tråkigt Maria, men jag förstår dig.Och lycka till i framtiden.
Gillar sidan skarpt! Lycka till med dina övriga uppgifter här i livet men du kanske tittar in som medlem??
Kram MIRJA

Vad tråkigt att du lämnar över men jag förstår dig helt och fullt.
Jag vill tacka för den tid du har varit forumvärd här, du har gjort ett kanonjobb!!! Lycka till med dina framtida projekt!
Hoppas att vi får lite grann av dig härinne ändå!
Kram Helena

En bamsekram till dig Maria! Du har gjort ett kanonjobb!
Healing.ifokus kommer bli tomt utan dig.
Kram Åsa
Lycka till Maria med dina nya utmaningar och visst kommer Du fortfarande titta till oss alla lite då och då 

Jag vill tacka er alla för de fina inlägg som ni gjort, och jag lovar att jag kommer att vara inne på forumet och skriva när tid finnes. Det som känns viktigast nu är att vi hittar en bra Sajtvärd som kan driva forumet vidare på ett bra och seriöst sätt.
Glöm inte att det är ni som är forumet, och kanske det finns någon av er underbara medlemmar som är intresserad.. våga lita på er själv och er egen förmåga. Se alla de möjligheter som det är med att bli Sajtvärd !!
Tack snälla ni för er uppbackning.. Varma kramar till er alla !!!
Kram och ljus till er alla ! // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

Som du har vuxit min vän. Jag som du borde känna stolthet över att du tänker på dig själv….superkvinna som du är, Du har förstått att du kan inte vara överallt och ge allt. UTAN du måste även ge dig själv. Längtar så till himlagården, då vi ses alla igen. Jag har mycket att berätta….hahah min mun kommer väl gå mer än vanligt…..supersymaskin…fniss.
Kram kram Erika

Jag hoppas verkligen att det finns någon som kan ta över rodret här!
Jag förstår ditt beslut även om jag själv skulle vilja att du stannade kvar här. Men nu ska jag inte vara egoistisk utan önska dig ett jättestort lycka till med det du jobbar med 
Förstår ditt beslut nu med det du startat upp och allt. Det tar ju lite tid! Tackar dig Maria för din värme och positivitet som du har bidragit med här på healingsidan. Jag hoppas vi pratas vid mer och att du är här och hälsar på. En stor kram till dig Maria.
Erika

Maria,du har byggt upp en superfin sajt,med all din äkta värme,omtänksamhet och positiva helande energi.Tack för det!!Önskar dej allt gott i din fortsatta verksamhet.Kramar Ewa
Sluter mig till skaran…. du har byggt upp nått jätte fint!
men uppgifter skiftar ju i livet….
Önskar dig all lycka på vägen också
Kram Mariann

MariaJ
Jag har inte varit här på ett tag men önskar dig Lycka till med allt du företar dig i framtiden.

Önskar ycka till med allt, tack för allt underbart fint du gjort och sagt/ skrivit
tack för all energi du lagt ner för all tid, tack för ditt fantastiska intresse
du är jätte gooooooooooooo
stor mysig varm kram
Har inte varit medlem så länge men den tiden jag varit här har känts väldigt bra. Lycka till med framtiden!
Kram
Åh, vad synd Maria!!!
Men jag förstår att det kan bli lite tajt! Vad är det för grupper/kurser du har? Ngt man kan vara med i kanske?? 
Vi hörs!
Kram

Det är synd men jag förstår dig, Tack för en bra och informativ sida och jag önskar dig all framgång och lycka till med det du kommer att sysseldsätta dig med,
med ljus o värme /Anders
Jag är så glad för din skull vännen, att allt går bra, och jag vet att det händer mycket positiva saker omkring dig, så ditt beslut förstår jag fullt ut. Önskar dig all lycka. Kram Fia

Jag vacklar,
, om jag hellre ska ta in fler Medarbetare inom healingen istället. Jag har fått förfrågan om att stanna kvar, för de som kan hjälpa vill hellre vara Medarbetare. Att plocka in fler duktiga Medarbetare vore kanske en lösning istället.. Då är vi fler som är engagerade oss..
Funderar fortfarande !!!!
Carpe Diem
Maria Johnsson

#26 Maria, det är ju en alldeles utmärkt tanke!!! Jag håller tummarna för att du stannar som Sajtvärd och du vet att vi hjälper dig på alla sätt du behöver och vill!!!!
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag hoppas att du kan få flera bra Medarbetare, så att du blir kvar som Sajtvärd.
Jag är även med i cornish rex-sajten och där fungerar det jättebra. Sajtvärden har 4 (tror jag) jätteduktiga Medarbetare.
Du har gjort ett super jobb med att få en bra, intressant och trevlig sajt. Synd om du skulle släppa den helt.

Det låter bra Maria, försök o delegera ut mer "jobb" till medarbetarna för att kanske underlätta din vardag, jag både förstår o vet hur mycket jobb du lägger ner här.
Mitt råd är att prova o vara kvar här ett tag till i alla fall ,så får du känna efter riktigt hur det känns, o vi får ha dig kvar oxo.
Kramis
Det skulle ju vara jättebra om du kunde göra det. Säger som föregående inlägg, du kan ju prova och se hur du tycker det fungerar och sen ta ställning.
fler Medarbetare är ju ett kanonförslag. Det är ju bara att säga till medarbetarna när du är borta en period så de vet om att de har ansvaret. På altbehandlingar kör vi nu temaveckor så vi Medarbetare kommer ha en vecka var där vi utger nya artiklar. Kanske är det en modell för healing att använda med?

ja allt löser sig till slut *ler*

Ja,.det var ju en bra ide´.. att köra med ansvarsposter i olika omgångar. 
Carpe Diem
Maria Johnsson

Låter väl jätte bra då alla i dessa tider har så mycket kring sig ,dela på det !
Kram Yvonne