Gratis healing
Hej
Jag håller på att lära mig en för mig ny healingmetod som jag känner att jag behöver hjälp att få form på.
Den formen kan jag endast få genom att jobba med och ge healing till personer som är villiga att ge mig feedback
Är du intresserad och kan tänka dig att få healing ca en gång i veckan under 4-5 veckor kan du skicka ett pm till mig
/catha
pmar dig

jag har skickat pm till dig
Kram Yvonne

skickat ett pm
Kram
Nu finns det ev 1 tid kvar om någon är intresserad
Har också skickat ett pm…
Vad är det för form av healing? Bara nyfiken. 

skickar ett pm jag med o hoppas på plats :)
Nu är det fullt så jag kan tyvärr inte ta emot fler…
Tack för det intresse ni visat
/catha
Jag undrade bara vad det var för form av healing… 

Catta!
Vill du berätta lite om vad det är för healingmetod!
Hej
Ber om ursäkt att jag missat frågan… inte min mening att nonchalera någon 
Det är en shamansk healingmetod som stammar från Sydamerika… för mig är den väldigt annorlunda eftersom man jobbar med symboler på ett sätt som jag inte gjort förut…
När jag började att lära mig att heala så fick jag instruktioner av mina guider om hur jag skulle göra osv men kände att jag saknade något, som väl egentligen bara handlade om självförtroende i det jag gjorde :D, men det fick mig att efter ett par år gå reiki 1 & 2 vilket jag uppskattade eftersom jag kände att jag fick lite mer styrsel och form i det jag gjorde… även om jag blandar det intuitiva med reikin… sedan har jag börjat intressera mig för vad som skiljer och händer när det gäller olika former av healing så förra våren/sommaren gick jag en kurs i kristushealing vilket ånyo var en upplevelse och som oxå skiljde sig från de andra healingformerna men ändå kändes helt ok att mixa… så när jag jobbar med healing normalt så känner jag in vad det är jag ska använda mig av … men för att återgå till Ama Deus healingen, (oops jag glömde visst att berätta vad den hette tidigare, sorry) så arbetar man med symboler på ett helt annat sätt än vad man gör med de andra healingmetoderna, vilket gör att jag har lite problem att få den att kännas helt naturlig… antar att det beror på att jag behöver öva mer :).. de jag gett healingen till upplever oftast att den är en mycket fysisk healing och att det verkligen känns i kroppen var man arbetar… Det jag upplever är att jag inte får budskap på samma sätt som ofta är vanlig i andra healingformer … men det kanske kommer… jag vet inte om skillnaderna beror på att jag är ovan eller om den fungerar så här… för den som vill läsa mer kan jag rekommendera att gå hit
Hoppas att det besvarar era frågor annars får ni gärna återkomma
/catha