Energiplatser
Det finn ju speciella platser där man känner stark healingenergi. En plats där jag har upplevt väldigt starka energier och även många andra med mig är på en indiancamp strax utanför Eskilstuna. Det är svårt att förklara genom ord, det bara måste upplevas. En gång var det ett par som kom dit och mannen var en väldigt stressad själ och trodde inte på något om energier eller andar osv. Han skulle vara aktiv på campen den helgen men det slutade med att han fann ett sånt lugn inom sig så han fick ingenting gjort :) Efteråt berättade han att nu var han minsann inte skeptisk mot energier längre för det här var det bästa som han någonsin hade upplevt.
Liknande saker berättar väldigt många som har varit där. Så fort man kliver ur bilen och sätter fötterna på marken så händer det något och man känner en sån stor harmoni.
Har ni upplevt några såna platser där ni känner healingenergi?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag vet inte om det var någon healingenergi jag upplevde när jag första gången besökte Glösa, hällristningarna och Älgklanens plats. Detta var för mig en mycket stark plats.
En annan plats var i ett litet kapell som finns på ett fort i Rethymnon på Kreta. Där fick jag en upplevelse av Gud, precis när jag hade gått utifrån kapellet.
vilka underbara platser ni har varit på! Jag vet inte om jag känt av en sådan plats men min svägerska upplever det som att allt bara rinner av henne när hon kommer hit till oss på gården.
Kan energiplatserna vara olika för olika människor tro?
Jag har också varit med om det ni beskriver, det bara strömmar genom kroppen. En enorm stillhet och balans med allt. Man bara förundras över underbart det är att finnas till. Tacksamhet.. Det finns en plats vid Norra Vättern som jag känner så på. Det har också hänt i vissa kyrkor osv. När jag reser så brukar jag försöka att hinna gå in i kyrkor jag passerar, tycker det finns ett speciellt lugn där.

Det är spännande att upptäcka när, var, hur och varför vi upplever olika energier.
Kan du pm:a mig adressen till den här campingen du skriver om? :)

Hemsidan till det stället är under uppbyggnad men jag har en del bilder därifrån som jag kan visa här annars.
www.hawkeyes.se
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus